Gjest :) Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Jeg merket noe anderledes med to av fingrene mine idag. Mellom ringingeren og lillefingeren så er det rundt 10 små kviselingende hvite prikker. De er enkle å sprekke og klør ganske. Hva kan det være? Lenke til kommentar
marfus330 Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) Det er vel sopp som du kan kurere med krem tror jeg? Endret 6. juli 2010 av steamboy13 Lenke til kommentar
Gjest :) Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Tenket meg at det var sopp ja. Hva kommer det av og hvordan bli kvitt? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) Poor, Poor you...... Dette er vel en klasssisk skolebok eksempel på unødvendig posting. En liten edit er vel på plass her om man ikke ønsker å havne internt i læreboka på unødvendig off topic posting. Lurt å svare på hva trådstarter spørr om i utgangspunktet. Edit : Når det gjelder TS så antar jeg som andre at det kan være sopp. Endret 6. juli 2010 av Malvado Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 [quote name=' date=' 6. juli 2010 - 16:45' timestamp='1278427552' post='15901430] Tenket meg at det var sopp ja. Hva kommer det av og hvordan bli kvitt? Det kommer av som regel av fukt. Går du mye med hansker og svetter på hendene? Ellers kan det jo ha smittet fra føttene? Se denne linken for mer info http://nhi.no/sykdommer/hud/rode-hudutslett/candidiasis-i-huden-15065.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå