bjornon Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Hei - Jeg har en Compaq Presario 1400 med innebygget modem, og vanlig "telefonutgang", 2 USB-porter, og en pcmcia-slot. Jeg har ikke erfaring med bruk av mobil og pc - og spør derfor kanskje dumt - men skitt au: Hva trenger jeg for å kunne bruke dial-up internett med bærbar pc og mobiltelefon? ...hvis jeg f.eks. har en Nokia 6610? ...hvis jeg har en mob. med bluetooth? hilsen Bjørn Olav Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Det er vel fire løsninger som er mulige: 1. Overføring via IR på telefonen til pc'en (visst telefonen har IR) 2. Overføring via bluetooth på telefonen til pc'en (visst telefonen har bluetooth) 3. Overføring via datakabel (må kjøpes til telefonen) 4. Overføring via PCMCIA kort (visst sånt er å få kjøpt til din telefon) Lenke til kommentar
enden Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 et nyere os bør finne mobilen som modem straks den blir koblet til. Min maskin med xpPro fant iaf et nytt modem staks jeg linket en 6310i via ir. Fungerte rimelig bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå