lurifax666 Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) Hei! Nokon her som kan hjelpe meg å finne nytt kamera? Mitt forrige digitalkamera ( Casio ex-z85) som eg var svært fornøgd med, blei nylig ødelagt (tok det med på en fest for mykje..). No må eg kjøpe nytt. Eg tenker å bruke mellom 1000 og 1500 kr. Føler ikkje at det er vits å bruke meir enn det. Tar bare fest og turbilder, ikkje opptatt av å ta fine bilder, er bare for moro/minna sin skyld. Har prøvd å leite litt rundt sjølv, men merker at eg ikkje anar kva eg skal sjå etter. Dessuten ser eg at det ligg masse gamle modellar ute, og så føler eg det er mangen modellar som nesten er identiske. Derfor har eg egentlig bare stilt krav: Det må sjå fint/kult/flott ut! Vil ikkje ha noko stygge greier. Og heilt tilslutt, går det anna å kjøpe et brukbart kamera der eg kan bruke batteriet fra mitt gamle, sånn at eg har 2 batteri å bytte mellom? Nokon som har forslag til passande kamera? Endret 7. juli 2010 av lurifax666 Lenke til kommentar
jonasgutvik Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Jeg tenker å kjøpe et middels brukbart kamera i det prisleiet selv. Og blir det kamera i nærmeste framtid er jeg nesten helt sikker på at det blir Panasonic Lumix DMC-ZX1. Fikk meget godt testresultat, og er fremdeles et godt kamera hvor du får mye for pengene. Jeg syns nå det også er veldig iøynefallende Lenke til kommentar
lurifax666 Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2010 Takk for svar Eg blei lei av å leite rundt, så tilslutt eg kjøpte meg bare eit samsung ST70. Må sei eg er skremt over prisforskjellane på nettsidene, for ikkje å snakke om Elkjøp! Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 http://www.elkjop.no/product/foto-video/digitalkamera/IXUS105ISBWN/canon-ixus-105-is Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå