Gå til innhold

Noen som har funnet Starcraft 1 direct download?

Anbefalte innlegg

Har bare sjekket Direct2Drive og Steam, men har ikke funnet noen som tilbyr download av Starcraft 1 (gjerne full pakke).

Kunne sikkert dratt på Gamestop og kjøpt det til 59,- eller noe sånt, men jeg gidder ikke å ha flere fysiske plater som slenger rundt...

-C-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Har bare sjekket Direct2Drive og Steam, men har ikke funnet noen som tilbyr download av Starcraft 1 (gjerne full pakke).

Kunne sikkert dratt på Gamestop og kjøpt det til 59,- eller noe sånt, men jeg gidder ikke å ha flere fysiske plater som slenger rundt...

-C-

Kjøper du fysiske plater fra Gamestop, kan du legge inn CD-keyen du får på Blizzard sin Account Management side på www.eu.battle.net Etter du har lagt inn cd-keyen der, kan du laste spillet når du vil, og hvor du vil med brukeren din på battle.net.

Ops, så nå at denne tråden var veldig gammel. My bad.

Endret av Romis
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Var akuratt det jeg skulle til å foreslå. Om du kjøper digital spill på battle.net, kan du også selvfølgelig laste ned spillet. Serverene dems er ganske bra, så går greit fort. Og er det populære spill (patcher) og/eller nye releases, så er det også muligheten for P2P download. Fungerer glimrende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...