Gå til innhold

Hvor finner jeg sikkerhetskode til mobilen min?


Anbefalte innlegg

Jeg satt og trykte på mobilen, bare lagret en melding i kladd, og så slo mobilen seg plutselig av. Batteriet var fult. Da jeg skulle slå den på, kom det opp at jeg måtte trykke pinkode, som vanlig. Men når jeg hadde gjort det, kom det opp at jeg måtte trykke sikkerhetskode. Hva er det, og hvor får jeg tak i dette? Nå er også tastevolum på, noe jeg aldri har på. Og hvorfor skjedde dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle notatene mine i kalenderen ble slettet. Er det noen mulighet for å få de tilbake? Når noen ringer meg nå, kommer det ikke noen lyd, for det er ikke valgt noen ringetone. Hver gang jeg trykker på for å velge ringetone slår bare mobilen seg av igjen. Hvordan kan jeg da få lyd når noen ringer? Skriften på meldinger er blitt veldig liten. Hvordan kan jeg få større skrift? Det er jo ikke innstillinger på det på telefonen. Jeg har en Nokia telefon, vet ikke nummeret. Går dette på garantien? Hvor lang garanti er det på mobiler?

Lenke til kommentar

Prøv først å reflashe med programmet til nokia. GÅ på hjemmesiden deres og last ned opdateringsprogramvaren deres og se om du får flashet på nytt. Om ikke det hjelper ville jeg dratt tilbake til butikken. Men slike småproblemer kan skyldes feil i programvaren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...