Seian Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Hver gang jeg skal scroll'e, så scroller den først ingenting, så scroller den to ganger etterpå. Så jeg må hele tiden bruke de to scrolleknappene. OS'et mitt er WinXP Home. Har prøvd musa i Linux, og der fungerte den perfekt. Så hva må jeg gjøre ? Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Prøvd å oppdatere drivere til musa? Lenke til kommentar
H3nr!k Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 eventuelt avinstalerer driverne til musa (hvist du har logitech driverne instalert). logitech driverne er helt dust, så jeg anbefaler å bruke standar windows drivere til mx'en din. Lenke til kommentar
KriB Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 eventuelt avinstalerer driverne til musa (hvist du har logitech driverne instalert). logitech driverne er helt dust, så jeg anbefaler å bruke standar windows drivere til mx'en din. Enig! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Logitech MX500 er som sagt den beste musen men driverne som følger med den er blant de dårligste ever. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Logitech MX500 er som sagt den dårligste musen, og driverne som følger med den er blant de dårligste ever. som om jeg skulle sagt det selv. fra spøk til alvor, logitech kan ikke lage drivere. avinnstaller dem, og legg inn standard-driverne til XP. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 4. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2003 Hmm, det funker nå, reinstallerte XP, for flere grunner og. Nå funker den perfekt. Lenke til kommentar
z0uLess Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Jeg liker Intellimouse explorer 3.0 bedre enn mx500. Jeg har begge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå