Sangesland Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Man må vise ID på de fleste pakker. Iallefall om den er forhåndsbetalt. Om det er postoppkrav er det sikkert ikke de butikkansatte er så nøye. nei. så lenge du har den originale hentelappen når du henter pakka, trenger man ikke legitimasjon. kun legitimasjon på rek og pum. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Man må vise ID på de fleste pakker. Iallefall om den er forhåndsbetalt. Om det er postoppkrav er det sikkert ikke de butikkansatte er så nøye. nei. så lenge du har den originale hentelappen når du henter pakka, trenger man ikke legitimasjon. kun legitimasjon på rek og pum. Må vise legg uansett jeg. Men har hentet forhåndsbetalte pakker for morsan og da viste jeg bare min legg. Fikk pakken fint ut Lenke til kommentar
xarcee Skrevet 7. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2010 Har snakket med posten, det viser seg at OC-Freak hadde fullstendig rett! Tusen takk for hjelp. Lenke til kommentar
Komplett-Marius Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Hei! Hvis noen i fremtiden har liknende problemer, så ikke nøl med å kontakte vårt kundesenter på telefon: 33 47 14 00. De kan sjekke opp slike ting på minuttet! I dette tilfellet virker det som om Posten har sendt pakken litt frem og tilbake. Marius Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) i våre dager med nedskjæringer og omorganiseringer for og spare penger har posten bare blitt mere og mere skuffende :s bestillier jeg på en mandag har jeg ikke pakken før neste mandag etterpå, og det hviler alt på hvordan posten har organisert systemet sitt..får stryk hos meg altså, får pakker sendt fra usa, england, og selv kina raskere enn det norges post får til og sende en pakke fra sør og opp til nord norge!,sier vel litt. Endret 7. juli 2010 av Hudrin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå