xarcee Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Har bestilt meg en ny pc'skjerm på komplett.no. Den var bestilt den 25.06.2010, og den ankom Hamar den 28.06.2010, og er der fortsatt(?). Lurer på hva som er problemet?? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Sjekk sporingsnummeret. Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Da skjekker du bestillingen din på komplett Bestillte tv den 01.06 og den blei sendt på dagen Men posten brukte litt tid men idag ligger den på postkontoret mitt og venter på meg Lenke til kommentar
xarcee Skrevet 6. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2010 Sjekk selv.. :s 370702051041123765 Lenke til kommentar
Maccan Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Komplett har vel ikke så mye med dette å gjøre. De har sendt den videre og levert til posten, så da er det posten som er trege Lenke til kommentar
xarcee Skrevet 6. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2010 Får vel bare vente da.. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Hvordan var det vanskelig å forstå dette? Sendingen er ankommet terminal og blir videresendt 28.06.2010 10:12 2309 HAMAR Sendingen er sortert og videresendt 25.06.2010 19:15 0024 OSLO Sendingen er innlevert til terminal og videresendt 25.06.2010 16:31 3169 STOKKE Lenke til kommentar
xarcee Skrevet 6. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2010 Forstår "dette". Men lurer på hvorfor det tar så veldig lang tid! Lenke til kommentar
Qman321 Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Stikk ned på posten eller ring de. De er nok de eneste som kan gi deg ei forklaring. Q Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Forstår "dette". Men lurer på hvorfor det tar så veldig lang tid! Kanskje postbudet har kjørt seg bort oppi Vangsåsen en plass ...? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Dette har skjedd meg flere ganger. Alle gangene har det vært post-i-butikk (rimi ) ansatte som har glemt å lese inn pakken. Sendt mail til posten --> posten etterlyser pakken --> rimi ansatte finner ut "ojda, der var det visst en pakke vi ikke har mottattregistrert selv om vi har hatt den en uke" --> Rimi leser den inn --> jeg får hentemelding. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Støtter OC-Freak 100 %. Når pakken er ankommet nærmeste terminal kjøres den normalt ut til PIB eller postkontor neste dag (om den da ikke kommer sent på kvelden, på natt). Personlig har jeg kun opplevd en gang på ca 20 pakker at det ikke har skjedd. Så personlig ville jeg ringt 810 00 710 så fort det var gått 48 timer fra registrering på terminal. Jeg ville i alle fall ikke ha ventet over en uke. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Jeg er iallefall fornøyd med leveringstiden til Komplett \ Posten. Kjøpte objektiv til kameraet igår, fikk den på døra idag Lenke til kommentar
bruno Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Jeg fatter bare ikke at det er mulig å stille spørsmålet om Komplett er trege når du selv sier skjermen ankom Hamar 3 dager etter at den ble bestillt, Komplett reiser da ikke rundt til de enkelte postkontorene og henter pakker for å viderebringe dem til mottaker. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Jeg fatter bare ikke at det er mulig å stille spørsmålet om Komplett er trege når du selv sier skjermen ankom Hamar 3 dager etter at den ble bestillt, Komplett reiser da ikke rundt til de enkelte postkontorene og henter pakker for å viderebringe dem til mottaker. Komplett.no: Akkurat som julenissen. Lenke til kommentar
camxer Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Ikke lurt å poste sporingsnummeret på forum... Er ikke noe hokus pokus for en uærlig person å hente pakken din fra postkontoret hvis de bor i nærheten av hamar. Personlig ville jeg notert ned sporingsnummeret og tatt turen innom postkontoret (spes. om det er "post i butikk") siden det kunne ha hendt at den ble ikke registrert ved ankomst... Lenke til kommentar
xarcee Skrevet 6. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2010 Hehe, da betaler de vel de 2000 kronene også da, siden jeg bruker postoppkrav.. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) Dette har skjedd meg flere ganger. Alle gangene har det vært post-i-butikk (rimi ) ansatte som har glemt å lese inn pakken. Sendt mail til posten --> posten etterlyser pakken --> rimi ansatte finner ut "ojda, der var det visst en pakke vi ikke har mottattregistrert selv om vi har hatt den en uke" --> Rimi leser den inn --> jeg får hentemelding. du skal motta en hentelapp fra posten samme dag som PIB'en(din Rimi) mottar pakka fra posten. Det skjer fra tid til annet at posten blander om pakkene. dette kan skje hvis de f.eks er uheldig og blander containere. Endret 6. juli 2010 av Sangesland Lenke til kommentar
Merko Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Ikke lurt å poste sporingsnummeret på forum... Er ikke noe hokus pokus for en uærlig person å hente pakken din fra postkontoret hvis de bor i nærheten av hamar. Personlig ville jeg notert ned sporingsnummeret og tatt turen innom postkontoret (spes. om det er "post i butikk") siden det kunne ha hendt at den ble ikke registrert ved ankomst... Man må vise ID på de fleste pakker. Iallefall om den er forhåndsbetalt. Om det er postoppkrav er det sikkert ikke de butikkansatte er så nøye. Lenke til kommentar
camxer Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Vel, jeg har sikkert hentet like mange pakker uten at jeg måtte vise gyldig legitimasjon... Faktisk så har jeg aldri hentet en pakke som ble sendt i oppkrav uten å måtte vise legitimasjon Siden du har valgt oppkrav er det lite å frykte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå