Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Komplett ufattelig trege? eller posten?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan var det vanskelig å forstå dette?

Sendingen er ankommet terminal og blir videresendt

28.06.2010 10:12 2309 HAMAR

Sendingen er sortert og videresendt

25.06.2010 19:15 0024 OSLO

Sendingen er innlevert til terminal og videresendt

25.06.2010 16:31 3169 STOKKE

Lenke til kommentar

Dette har skjedd meg flere ganger. Alle gangene har det vært post-i-butikk (rimi :nei: ) ansatte som har glemt å lese inn pakken.

Sendt mail til posten --> posten etterlyser pakken --> rimi ansatte finner ut "ojda, der var det visst en pakke vi ikke har mottattregistrert selv om vi har hatt den en uke" --> Rimi leser den inn --> jeg får hentemelding.

Lenke til kommentar

Støtter OC-Freak 100 %. Når pakken er ankommet nærmeste terminal kjøres den normalt ut til PIB eller postkontor neste dag (om den da ikke kommer sent på kvelden, på natt). Personlig har jeg kun opplevd en gang på ca 20 pakker at det ikke har skjedd. Så personlig ville jeg ringt 810 00 710 så fort det var gått 48 timer fra registrering på terminal.

Jeg ville i alle fall ikke ha ventet over en uke.

Lenke til kommentar

Jeg fatter bare ikke at det er mulig å stille spørsmålet om Komplett er trege når du selv sier skjermen ankom Hamar 3 dager etter at den ble bestillt, Komplett reiser da ikke rundt til de enkelte postkontorene og henter pakker for å viderebringe dem til mottaker. :)

Lenke til kommentar

Jeg fatter bare ikke at det er mulig å stille spørsmålet om Komplett er trege når du selv sier skjermen ankom Hamar 3 dager etter at den ble bestillt, Komplett reiser da ikke rundt til de enkelte postkontorene og henter pakker for å viderebringe dem til mottaker. :)

Komplett.no: Akkurat som julenissen.

Lenke til kommentar

Ikke lurt å poste sporingsnummeret på forum... Er ikke noe hokus pokus for en uærlig person å hente pakken din fra postkontoret hvis de bor i nærheten av hamar.

Personlig ville jeg notert ned sporingsnummeret og tatt turen innom postkontoret (spes. om det er "post i butikk") siden det kunne ha hendt at den ble ikke registrert ved ankomst...

Lenke til kommentar

Dette har skjedd meg flere ganger. Alle gangene har det vært post-i-butikk (rimi :nei: ) ansatte som har glemt å lese inn pakken.

Sendt mail til posten --> posten etterlyser pakken --> rimi ansatte finner ut "ojda, der var det visst en pakke vi ikke har mottattregistrert selv om vi har hatt den en uke" --> Rimi leser den inn --> jeg får hentemelding.

du skal motta en hentelapp fra posten samme dag som PIB'en(din Rimi) mottar pakka fra posten.

Det skjer fra tid til annet at posten blander om pakkene.

dette kan skje hvis de f.eks er uheldig og blander containere.

Endret av Sangesland
Lenke til kommentar

Ikke lurt å poste sporingsnummeret på forum... Er ikke noe hokus pokus for en uærlig person å hente pakken din fra postkontoret hvis de bor i nærheten av hamar.

Personlig ville jeg notert ned sporingsnummeret og tatt turen innom postkontoret (spes. om det er "post i butikk") siden det kunne ha hendt at den ble ikke registrert ved ankomst...

Man må vise ID på de fleste pakker. Iallefall om den er forhåndsbetalt.

Om det er postoppkrav er det sikkert ikke de butikkansatte er så nøye.

Lenke til kommentar

Vel, jeg har sikkert hentet like mange pakker uten at jeg måtte vise gyldig legitimasjon... Faktisk så har jeg aldri hentet en pakke som ble sendt i oppkrav uten å måtte vise legitimasjon :roll:

Siden du har valgt oppkrav er det lite å frykte ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...