Gå til innhold

Hvordan "bumpe" en ordre fra Play?


Anbefalte innlegg

Play sliter med å sende meg et produkt, sannsynligvis fordi det har kommet for langt ned på listene deres. Dette kommer sannsynligvis av at jeg bestilte produktet på et tidspunkt da de ikke hadde spillet på lager.

 

Har opplevd samme situasjon tidligere, og da gikk det ca en måned fra jeg bestilte produktet til det ble sendt, og da det endelig ble sendt var det fordi jeg hadde bestilt et annet produkt samme dag, som sannsynligvis "bumpet" opp den tidligere ordren min.

 

Nå har det gått 2 uker uten at produktet er sendt, og det er ingen ting annet som frister å bestille. Noen forslag til hva jeg kan gjøre for å få ordren min tilbake på toppen av listene igjen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...