Gå til innhold

Uten jobb siden 2008 (ungdomsskolen), har fått jobb i Spania - hvordan skaffer jeg penger?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har nå gått arbeidsledig siden 2008 da jeg gikk ferdig VGS, men nå har jeg endelig fått en jobb!

Er bare det at den er i Barcelona, Spania. Nå til problemet. Jeg trenger jo selvfølgelig penger for å komme meg dit, oppå det trenger jeg penger til å leve den første stunden.

De fleste sier jeg må ta lån men hvor i allverden skal jeg få et lån? Jeg har jo aldri hatt fast inntekt, jeg har fått tilsendt en arbeidskontrakt så jeg har jo et bevis på at jeg faktisk har fått jobb, men er det nok?

Skal være på plass i Spania den 12 Juli så har meget lite tid på meg. Hadde bare vært så fryktelig frustrerende å miste den eneste jobben jeg har fått svar på.

Takk for svar :)

Edit: Er snakk om en 8-10.000

Endret av NecrophobicParanoia
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det er en arbeidsplass som ansetter unge folk fra utlandet så burde de ha noen ordninger med bolig, eller i det minste noen tips. Har du sjekket med arbeidsgiver?

(Håper ikke det er Timeshare salg eller noe liknende MLM greier :hmm: )

Hei.

Joda de har jo det, men jeg må fortsatt betale for meg. Oppå det trenger jeg jo penger til mat etc.

Har sjekket ut dette med forbrukslån men, de alle sier du må ha fast inntekt å 140.000 Brutto i årslån minst + være over 23 eller 25 år gammel. Da jeg er bare 20 å aldri hatt en fast jobb eller inntekt av noe slag, er jeg sannelig ikke sikker hva jeg skal gjøre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Håper du har sjekket at jobbtilbudet er seriøst, slik at du ikke sitter med enda mer gjeld etter en tur til Barcelona.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...