Mata- Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) Hei! Bestilte igår en telefon fra Telenor.no. Når jeg fullførte bestillingen ble skjermen hvit og istedenfor å gå tilbake til telenor sto den bare å jobbet. Så kan bestillingen ha blitt annullert? Grunnen til at jeg undrer på dette er at jeg ikke har fått noen ordrebekreftelse og Telenor kan ikke hjelpe meg fordi jeg glemte å skrive ned nummeret. Hva tror dere? Er de bare treige med ordrebekreftelsen eller må jeg bestille på nytt? Takk for svar Endret 6. juli 2010 av REBBERN Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Neppe noen her som kan svare på det. Ta en telefon til kundeservice, eller send dem en epost. Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 har du fått mail? hvis ikke så har ikke bestillingen gått igjennom. Jeg bestilte mobil bia telenor.no forrige uke og fikk mail med en gang jeg var ferdig med ordebekreftelse Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 6. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2010 Har prøvd et par ganger på nytt og på den siste ser det ut som den har gått igjennom Fikk i hvertfall mail. Da håper jeg telefonen kommer snart Hvor mange dager gikk det før du fikk din? Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 så bra hvilken mobil bestilte du? Jeg bestilte min på tirsdag eller onsdag, husker ikke helt haha Fikk den på lørdag så går relativt kjapt Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 6. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2010 så bra hvilken mobil bestilte du? Jeg bestilte min på tirsdag eller onsdag, husker ikke helt haha Fikk den på lørdag så går relativt kjapt Bestilte selvfølgelig Samsung Galaxy S Har et lite håp om å få den innen lørdag, for da reiser jeg bort noen dager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå