ThB Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 Hvilke grafikkort-kjølere er best i forhold til ytelse og støy?? THB Lenke til kommentar
ThB Skrevet 30. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2002 Jeg tenkte på luftkjøling. Hvilken er best og hvor finner jeg dem?? THB Lenke til kommentar
kaktus_ Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 Kjøp en billig goldenorb på http://www.3dfxcool.no Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 slot1 vifte du skjærer av "sideribbene" på. de kan du sette på rammen. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 Virka som en sabla fin løsning kaktus, men så litt på de golden orb sakene, hvilken av dem egner seg mest til skjermkort? Og festemåte (hvis du har gjort dette selv :smile: ) Er tre alternativer: Thermaltake Golden Orb Socket 423/Williamette Golden Orb For INTEL FC-PGA Golden Orb For INTEL FC-PGA370 Så skal vi se hva det stakkars gamle GF 256 kortet kan klare :wink: *døøø* Lenke til kommentar
khosethl Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 Se på http://www.microplex.no De har tilbud på orange orb, spes. for grafikk kort, må vel kunne tro at den er god... Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 bare bruk termisk lim til å feste den. siden de er såpass store ville jeg valgt den med lavest støynivå samtidig som den ikke er for høy, slik at den ikke sperrer av for mange pci porter. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Gjør som jeg =): skjær opp en gammel cpu kjøle ribbe, paa på om den passer med en vifte (ta vifta med passe rpm for støynivå) lim på kobberplate på bunnen og lim på gpuen, lag da ribber til ramen på kortet og lim de på. GF256 (sd) Gpu: 120@160 Ram: 166@188 og kan gå høyere hvis det trengs... men jeg klarer meg bra med dette, 100fps i cs, alt går stabilt og bra. kostet meg ca 50kr for ribbene +vifta... takk for 20 ekstra fps. Lenke til kommentar
TerjeJensen Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Jeg har Tt crystal orb, og det hjalp en god del, jeg gikk opp 25-30fps stabilt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå