Cærmen Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Hei! Lurer på om noen kan hjelpe meg siden jeg ikke har mye peiling om dette... Jeg skal få et nytt modem av Get og lurer på om det er noe spesielt jeg må gjøre for å tilkoble det til gamle routeren min. Jeg har hatt masse pproblemer med ustabilt internett tilkobling og har nå fått beskjed fra Get om at et nytt modem kan være løsingen Jeg håper bare at jeg ikke trenger å installere routeren på nytt Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Nei, det skal være plug & play. Hva slags router har du forresten? Eks: Linksys WRT54G Lenke til kommentar
Cærmen Skrevet 6. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2010 Nei, det skal være plug & play. Hva slags router har du forresten? Eks: Linksys WRT54G Godt å høre!!! Jeg har en D-link DIR-615 forresten, har det noe å si? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Nei det er samme hvilken type det er. Bare lurte siden du har hatt noe trøbbel med nettverket. Bare pass på å plugge kabelen fra modemet i internettporten på routeren. Kobler du modemet i en PC først, så blir lease av ipadressen opptatt av kortet til computeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå