Wmisuksess Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Noen som kan fortelle meg hvordan jeg opretter en tekst boks i hjemmeside programmet NVU? - Ønsker linke opp en tekst boks / optin boks men innfylling: Navn, E-post og telegon nr. Trenger hjelp til og oprette en slik boks fra bunnen av og vidresende det sendte innholdet til min egen mail adresse! Ikke sikker det er så vanskelig som jeg skulle tro men om noen kunne hjelpe meg med dette ville jeg satt utrolig stor pris på dette. På forhånd takk og en riktig god sommer til alle Lenke til kommentar
BonzoDog Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Kjenner ikke Nvu noe særlig, men vet at den ikke utvikles lenger. Det som tidligere var Nvu videreutvikles under navnet KompoZer. Mulig det er bedre å bruke KompoZer i stedet og mulig det er relevant hjelp om dette å hente på hjemmesida. Hvis du søker i din favoritt søkemotor etter kompozer og opt-in eller kompozer og optin, bør det dukke opp noe som kan hjelpe. Lenke til kommentar
Wmisuksess Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Tusen takk for svaret jeg fikk i fra deg BonzoDog.. Jeg skal sjekke det opp, men jobber vanlig vis med FirstPage! men kunde opsett i html gjør at det tokk nesten dobbelt så lang tid ved måntlig oppdatering av nettsiden og intranettet. Flere større bedrifter som lar arbeidstakerne jobbe hjemmefra. Men spennende og jobbe med it og teknologi Verden i bevegelse. Endret 21. juli 2010 av tom waits for alice Fjernet reklamelink Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå