306 Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Hei! Har installert en server med Windows 2000 server OS på følgende maskinvare: Asus A7N266-VM (alti i ett NW/lyd/VGA) AMD Athlon XP1600 256MB DDR PC2100 40GB Western 7200RPM DVD spiller Problemet er det at når jeg skal logge av og bytte bruker eller starte på nytt/slå av så står den å tenker i evigheter før det skjer noe, gjerne opptil 20-30 min. Jeg kan ikke tenke meg at dette skal være normalt, så jeg ber om tips som kan hjelpe meg med problemet. Har lagt inn det siste av drivere, bios og windows oppdateriger. Ellers så oppfører maskinen seg som normalt. Det er bare ved utlogging/omstart det er problemer. Tjeneren brukes til fil/print/web. mvh 306 edit: mer info Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Har samme problemet her på endel servere.. 5-6 stk ellernoe.. dette gjelder kun AMD servere.. P4 reagerer med en gang... Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Det skjer forresten hver gang etter at man legger inn AD.. Lenke til kommentar
boza Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Det skjer forresten hver gang etter at man legger inn AD.. Har samme problemet her også, men i skrivende stund har jeg satt opp en ny Win2000 server som DC og lagt inn AD, og dertil så meldte jeg en ny server inn i det nye domenet med DC'n, og da jeg skulle boote den etter innmelding i det nye domenet, tok det grasalt lang tid før jeg fikk logge inn bildet, og så tok det driiiitlang tid etter å ha skrevet inn brukernavn og passord, hvorfor skjer det etter at AD er lagt til på en DC? Må man legge til en ny maskin på DC med maskinnavn _først_ for så og melde den andre servern inn? noen som har noen tips? Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 http://www.experts-exchange.com/Operating_...Q_20457376.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå