odin7474 Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Har kjøpt ps3 og ser på playstation store at det så og si er kun demoer og tilleggspakker der inne. Er det jeg som ikke har lett nok,eller er det ikke fullversoner å få kjøpt der???? Tenkte på å kjøpe Uncharted 2 og flere spill,men finner kun demoer.. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 De fleste spill på plate er alt for store til at de praktisk kan selges via PSN store. En fullpakket BD kan holde over 25GB med data. PSN inneholder jo mange mindre spill (i fullversjoner) som bare er tilgjengelig på PSN, disse koster ifra 40,- til 299,- avhengig av størrelse. Det største spillet tilgjengelig er antagelig Burnout Paradise som opprinnelig også kom ut på plate. Jeg ser at de som abonerer på Playstation Plus skal få Little Big Planet også som nedlasting. Men de store spillene som UC2, FIFA etc. finner du kun på plate. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Noe av grunnen til at du ikke får stor-spillene på PS Store er nok også at butikkene ikke hadde solgt noen ting om Sony gjorde det. Mener å huske at det ble noe bråk anngående det med PSP GO. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Er det jeg som ikke har lett nok,eller er det ikke fullversoner å få kjøpt der???? Er maaaaaaaaasse PS1 titler å finne, OM du har litt smak for kvalitet. Endret 9. juli 2010 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 De fleste spill på plate er alt for store til at de praktisk kan selges via PSN store.Tullprat. Det selges store PC-spill på f.eks. Steam. Det er ingen ting som tilsier at det ikke hadde fungert i praksis for PS3 også. Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Det er jo litt begrensninger på lagringsplass på en PS3, som du ikke har på en PC. Det er ikke plass til veldig mange spill på 10-15 GB på 250 GB. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 For hva det er verdt burde du kjøpe deg Trine, nydelig spill. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Det er jo litt begrensninger på lagringsplass på en PS3, som du ikke har på en PC. Det er ikke plass til veldig mange spill på 10-15 GB på 250 GB. Man trenger jo ikke ha alle installert på en gang. Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Nei, det er jo sant, men det er jo ikke så praktisk å måtte laste ned spillene på nytt hele tiden eller. Men for all del, jeg hadde synes det hadde vært fantastisk om en kunne kjøpe fullversjoner på PSN. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå