Gå til innhold

Billader til HTC Desire og Samsung Spica.

Anbefalte innlegg

Har sjekket litt rundt og sett at HTC Desire og Samsung Spica har forskjellig spenning (A) på laderene. HTC 1mA og Spica på 750mA (tror jeg?!).

Jeg er nå på jakt etter en billader til disse, men må jeg kjøpe 2 forskjellige nettopp pga. spenningsforskjellen, eller finnes det ladere med variabel spenning?

Vært veldig greit å begrense kabelsalaten i bilen mest mulig :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har kjøpt denne laderen til Nokia N85 og Nexus One. Fungerer gullfint.

Edit: Det er forøvrig en standard på 5V på usb. Eneste som er forskjellig er antall ampere den trenger for å lade. Laderen jeg liket til kan levere mye strøm og vil derfor fungere på de fleste telefoner. Strømmengden er det telefonen som bestemer, ikke laderen. Eneste som er farlig er feil spenning, men som sagt er USB spenning standard 5V så ingen problemer :thumbup:

Endret av debianuser
Lenke til kommentar

Edit: Det er forøvrig en standard på 5V på usb. Eneste som er forskjellig er antall ampere den trenger for å lade. Laderen jeg liket til kan levere mye strøm og vil derfor fungere på de fleste telefoner. Strømmengden er det telefonen som bestemer, ikke laderen. Eneste som er farlig er feil spenning, men som sagt er USB spenning standard 5V så ingen problemer :thumbup:

Så ikke så dum ut den!

Er bare litt redd for at tlf/batteri skal ta noen form for skade ved å bruke andre ladere, men den frykten er kanskje ubegrunnet? :p

Hvis alt er greit bestilles den omgående :w00t:

Lenke til kommentar

Så ikke så dum ut den!

Er bare litt redd for at tlf/batteri skal ta noen form for skade ved å bruke andre ladere, men den frykten er kanskje ubegrunnet? :p

Hvis alt er greit bestilles den omgående :w00t:

Har som sagt testet den på Nexus One som er praktisk talt identisk til HTC Desire i tillegg også testet den på N85 og begge fungerte bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...