IntelAmdAti Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Hvorfor har "Casual Gamers" så stor fokus på specs å grafikk!? Det er en irriterende utvikling. Its all about the Games the Gameplay and the Story. Jeg sitter å nyter "Golden Sun" til GBA mer en det jeg gjorde med "Splinter Cell" til Xbox,PC,PS2 og GC! jeg synes spill kan være konge uten å ha bra grafikk, det er en mening, og den meningen er ikke mere eller mindre verdt enn spill må ha god grafikk for å være bra. mennesker er forskjellige, slik er det bare, krangling (og kriger) vil stoppe når begge parter setter seg ned og innser at den andres mening er like mye verdt som sin egen. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2003 Neshaug: Beklager misvisende trådtittel, burde ha prøvd å gjøre den litt mer beskrivende. Takk til Mr_Snuffles for et glimrende svar på det jeg spurte om. Jeg er også i at det selvsagt er relevant å diskutere hvilken konsoll som er teknisk best/har størst potensial/har best specs, men de diskusjonene ser ut til å bli ødelagte av personer som ikke klarer å se at deres egne konsoller kanskje ikke er de beste på markedet. Men men. Quaker har forsåvidt også et poeng. Spillbarhet drukner ofte i grafikk og "specs-mas". Lenke til kommentar
Neshaug Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Steike.. Søk deg jobb som utenriksminister evil_snowman. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Så er vi på'n igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå