EinarEriksen Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Fagredaktør Einar Eriksen blogger fra bilferien. Les mer 1 Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Haha greit med mange ladere ja! Hvor mange ser jeg? 4stk? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Imponerende. Ikke at noen faktisk tør legge ut på langtur i en sliten 240, men at artikkelforfatteren faktisk presterer å nevne Fræna tre ganger i ett avsnitt! Var Fræna virkelig hovedmålet med turen? Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Imponerende. Ikke at noen faktisk tør legge ut på langtur i en sliten 240, men at artikkelforfatteren faktisk presterer å nevne Fræna tre ganger i ett avsnitt! Var Fræna virkelig hovedmålet med turen? Ifølge artikelen var det et av 3 Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) Du får si fra når du ankommer Nordens Paris, så skal jeg sørge for at du får tatt bilder av en ordentlig bil (vi snakker selvsagt om den legendariske Opel Vectra '95) Endret 6. juli 2010 av The Stig Lenke til kommentar
Deacon83 Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Hvis du er logget inn og følger med på nett og spes amobil.no hvorfor følger du ikke opp tilbakmeldinger du mottar?? Spes artikkelen om Galaxy S! Lenke til kommentar
Timster Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Gammal traver den kjærra der ja. Kjører han forsiktig vil han aldri trenge å skru på den. Og skulle han måtte skru, er det bare å stikke på biltema for deler:D Lenke til kommentar
Peroy Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 lovin it Einar. Det skal være sagt at bilen din er en dødsfelle Lenke til kommentar
Espen K Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 En volvo er ikke feil å dra på tur med, det er robuste biler som er laget for nordiske forhold. Også er de holbare som rakkern.. God tur videre ! Lenke til kommentar
z10an Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Får håpe det går bra mellom K og J, motorvei + 240 = ? Tøff tur !, litt for langt å kjøre spør du meg men. Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 7. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2010 Siden jeg ikke er på jobb, kan jeg vel svare på frekke innlegg som uttrykker skepsis angående bilen min Jeg er eier nummer to av bilen og forrige eier har hatt den i garasje, behandlet den veldig pent, kjørt den under 260 000 km siden 1988 og rett før jeg kjøpte den fått byttet klutsj. Finfin utgave av 240 dette, og med sine fem gir og B230F-motor ler den av motorveier! Slitedeler må byttes på alle biler. Har satt på et rustent tilhengerfeste fra et bilopphuggeri, byttet varmeapparatvifte (som de som kjenner 240 vet er en ganske betydelig jobb) og byttet deler av eksosen. Også er CD- og MP3-spiller og nye høyttalere i dørene montert for turen. I løpet av ferien er planen å bytte fjærer og dempere bak samt litt karosseriarbeid (fikse forrige eiers bulker med tilhørende overflaterust). Å holde den så original som mulig og i god stand er altså planen Lenke til kommentar
NyZeta Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Synes det er artig med turen dere er på. Hadde selv en gammal Volvo 244DL fra 1982. Den surra og gikk. Ingen problemer med å tilbakelegge 50-60 mil i strekk med den. Lenke til kommentar
:chribruu Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 @EinarEriksen: Ser du skal til Olderdalen, skal du på Riddu Riddu? Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 8. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2010 @EinarEriksen: Ser du skal til Olderdalen, skal du på Riddu Riddu? Var på Riddu i fjor, blir bare Bukta i år. Lenke til kommentar
norgi Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Hehe dere kjörte jo nesten rett forbi hos meg, men jeg er i tyskland akkurat nä. Häppe dere har en fin tur, spesielt pä lyngen ^^ Lenke til kommentar
Largie Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Ironien klinger lang vei Han har jo med seg mobiltelefoner som er verdt mer enn bilen! Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Kåfjorden er ett vakkert sted, vært der selv mange ganger 2 Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Sykt at det lille X10knøttet tar såpass ok bilder. Holder lenge til blogg/facebookbruk det der. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Det er et eller ennet med blå volvo og bilferie som liksom henger ganske godt sammen.. Flotte bilder var det og jeg må innrømme jeg humret litt over varmeapparatet som takka for seg Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Godt å se en artikkel med mange bilder og som ikke går over ørten sider :)God tur det der ja, og 240 er ingen dum bil for sånne turer. Danmark tur-retur spiste min opp som ingenting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg