.AN.XVIII.IV:. Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Jeg kjøpte Stalker: Shadow of Chernobyl gjennom steam her en dag, og oppdaget at det er så syyyyykt lang tid på loading får hver level du skal inn i, må vente i ca. 3-5 før loadinga er ferdig.. så drittlei av det! er det bare hos meg det er sånn eller er det noen andre også som opplever dette? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Kan ikke huske at spillet hadde så veldig lange innlastningstider nei, men det kommer vel litt ann på hvilke innstillinger du kjører på og hvor mye systemminne du har? Har du 2Gb og har satt alt på max + har et litt eldre system kan det nok gå tregt. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 6. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2010 hmm rart.. får ellers så loader det fort på andre spill jeg har på pc'en som er nokså nye. jeg har intel core i7, 6gb ram GeForce GT 330M, win 7 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Du får nesten sjekke om det kan bli bedre ytelse med en oppdatert driver, utenom det så er det vanskelig å si hva som er galt. Du kan selvsagt prøve å slette spillet og innstallere det på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå