superdigg Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Mildt sagt irriterende! Kjører siste opera (7.11 build 2887). Mener det gikk greit tidligere i 7'ern. Andre som har problemer? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Jeg kjører 7.11 build 2840 og den er grei. Mulig det er en bug. Lenke til kommentar
daffyd Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Opera 7.11 på min stasjonære sliter med følgende sider: www.itavisen.no (alltid) www.nettavisen.no (ikke alltid) www.dinside.no (ikke alltid) Heldigvis virker hw-sidene bra. På den bærbare er det ikke noe problem. Og problemene oppstod etter at jeg oppgraderte fra 7.10 til 7.11. Vet av flere som har opplevd samme problem, og det er som du sier, mildt sagt irriterende! Men jeg har gjort meg avhengig av Opera, så istedenfor å lese itavisen i IE har jeg droppet itavisen helt med mindre jeg sitter på den bærbare Mistenker at problemene med Opera kom etter at jeg installerte ny versjon UTEN java, men dett er kun mistanker... Det bør forøvrig sies at mitt W2K-system nå har begynt å bli litt ustabilt, så det er vel på tide med en ny-installasjon ... Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Jeg har hatt problemer med dinside.no og hardware.no i opera. På dinside er det en MPX-reklame som får maskinen til å henge seg (virker det som) er det noen som har samme problemet? Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Jeg har nyeste Opera 7 v2887 norsk/bokmål og har ingen problemer med de sidene som er nevnt her. Lenke til kommentar
Svirre Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Dette problelmet kan godt være at Opera 7.11 ikke går helt supert sammen med JRE1.4.1_03. Jeg har ikke hatt problemer med hw.no men slike ting som dette tror jeg godt kan skyldes reklamen på enkelte nettsteder. Men jeg er ikke sikker. Mitt tips: Avinstaller jre1.4.1_03 og installer _01. Du finner jre 1.4.1_01 her: http://java.sun.com/products/archive/j2se/...ndex.html[/url] Temaet er også diskutert på Opera Community Forums Svirr Lenke til kommentar
runeb Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Jeg har Opera 7.11 build 2880, og har ikke hatt noen problemer med noen av de sidene som er nevnt her. (Men jeg har av og til problemer med java) Lenke til kommentar
K.Austheim Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Har selv ikke opplevd vanskeligheter med noen av de utvalgte sidene i siste versjon av Opera, men jeg sliter med et annet problem. Jeg blir ikke automatisk innlogget hver gang jeg går inn på forumet til hw, dette gikk i IE, noen som vet hva problemet skyldes? Eller går det bare ikke ann? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Har selv ikke opplevd vanskeligheter med noen av de utvalgte sidene i siste versjon av Opera, men jeg sliter med et annet problem. Jeg blir ikke automatisk innlogget hver gang jeg går inn på forumet til hw, dette gikk i IE, noen som vet hva problemet skyldes? Eller går det bare ikke ann? Funker fett her... trykker bare CTRL-ENTER førstegang jeg går inn hver dag og eller går alt automatisk... Sjekk Cookies Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 har faktisk ingen problemer med noen sider i opera, bortsett fra utseende messig.. alle sider virker her.. Lenke til kommentar
runeb Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Har selv ikke opplevd vanskeligheter med noen av de utvalgte sidene i siste versjon av Opera, men jeg sliter med et annet problem. Jeg blir ikke automatisk innlogget hver gang jeg går inn på forumet til hw, dette gikk i IE, noen som vet hva problemet skyldes? Eller går det bare ikke ann? Jeg blir logget inn automatisk hver gang. Sjekk cookie innstilligene dine, og prøv å legge inn forum.hardware.no i "Edit server filters" Lenke til kommentar
K.Austheim Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Fikk fikset problemet med innlogging nå, takker Men er det bare jeg som får vertical scroll på hw forumet i 1024*768? :o Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Version 7.11 Build 2887 Platform Win32 System Windows XP Java Sun Java Runtime Environment version 1.4 Ingen problemer med hw eller andre nevnte sider (UTRLOLIG SJELDEN AT NOE VISES FEIL) men har litt problemer med java enkelte steder.. (spesielt "drop" menyer) EDIT: vet ikke om disse er java, men www.nvida.com 's drop menyer funker ikke i opera. Har uansett funnet lignende feil på sider hvor jeg vet det er java. Skal oppdatere til siste versjon av Java nå, så får vi se Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 nvidias drop menyer funker fortsatt ikke Lenke til kommentar
Wayshot Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Jeg har også problemer med at Opera tryner ofte, stort sett på hw.no-forsiden eller forumet. Hadde 7.10 tidligere og regnet med at en oppgradering til 7.11 ville hjelpe. Det gjorde det ikke; den tryner like ofte som før. Fra nå av skal jeg bruke Mozilla oftere. Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Opera 7.11 på min stasjonære sliter med følgende sider: www.itavisen.no (alltid) www.nettavisen.no (ikke alltid) www.dinside.no (ikke alltid) Har Opera 7.11 build 2880 og har ingen problemer på verken hardware, itavisen, dinside eller nettavisen. Eller noe annet sted for den saks skyld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå