Gå til innhold

windows live messenger vil ikke forsvinne!

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg oppdaterte min msn til Windows Live essentials. Ble møkka lei og avinstallerte hele driten i "legg til/fjern programvare" i kontrollpanelet-->asdasf.jpg og nå ligger det ikke der, da skal det i teorien være fjernet

Så lastet jeg ned install fil til windows live messenger 7.0, og hver gang jeg skal installere får jeg opp feilmelding om at jeg allerede har en nyere versjon av windows live, jeg prøvde å slette alle filer. Har ikke funnet WLM fila så regner med at den er slettet, og jeg finner heller ingen rester av windows live i regedit. Jeg har også prøvd å installere Windows Live Essentials for å se om det ble reinstallert, men det funker heller ikke, da får jeg opp melding om at det er suksessfullt installert, men det finnes ingen steder på maskinen. Jeg bruker Windows 7 operativsystem(hvis det trengs.)

Håper på svar kvikt, har noen viktige folk jeg holder kontakt med på MSN!

Takk :)

Endret av KongKarlsen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv med Windows Installer Cleanup Utillity. Det fjerner referansen til programmet i Add/remove.

hvor finner jeg det?

EDIT: tenker du på denne? asdasf.jpg

for det er akkurat den jeg har beskrevet at jeg har brukt

Endret av KongKarlsen
Lenke til kommentar

Hei! Hadde akkurat samme problem som deg for ca 15 min siden faktisk...

Fant ut at jeg måtte bare restarte dataen! Eller har du prøvd det?

ja, flere ganger

Nei, det er ikke det samme. Som jeg nevner rensker den opp i selve Add/remove programs.

Et kjapt Google søk gir deg svaret.....

http://www.windowsin...nuputility.com/

Last ned der. Når du kjører den får du en liste over alle referanser i Windows Installer som ligger i Add/remove programs. Fjern så alle referanser til Windows Live der.

Takk.

skal teste..

Googlet btw, men fant ingen skikkelige downloads, prøver linken din.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...