4588pkdkrikue5c Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Hei og hå. I dei seine nattestimar undrar eg på korleis det fungerer med Apple Remote på andre maskinar enn originalproduktet. La meg gjere ein lang historie noko kortare; eg har ein iMac her heime. Flott liten sak, men eg trenger eigentleg ikkje denne kontrollen. Så ser eg på ein brukt Mac Mini. Kjem kontrollen til å fungere out of the box med Macen innan rekkevidde?.. Heilt sikkert, men greitt å vite likevel. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Jeg har en Apple Remote som fulgte med MacBooken jeg kjøpte i 2007, og den fungerer (fortsatt) på min helt nye MacBook Pro og familiens Mac Mini, så jeg regner med at det skal gå i ditt tilfelle også! Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Hvis du utelukkende skal bruke fjernkontrollen på den nye kan du deaktivere hele fjernkontrollrakkelet på iMacen, så slipper du å lure på hvorfor du plutselig får langt mer lyd enn du hadde sett for deg fra iMacen--ellers skal dette være plug'n'play. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 8. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2010 Supert! Takk for svar begge to Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå