muffe Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 http://itavisen.no/art/1301374.html?fm=nbh Dette blir bare enda mer latterlig... Holder på å le meg i hjel. Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 BØØØØØØØØØØØØØH! Ja, vi er skumle, vi som driver på med Linux... Lenke til kommentar
muffe Skrevet 18. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2003 Burde kanskje heller ha blitt postet i "humor" kategorien? Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Jaja.... Welcome to the real world! Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Hehe Aha, så det er det som er bra med dyr, lukket programvare, at ingen andre land enn USA har råd til den, ergo USA er de eneste som sitter igjen med OS til maskinene sine, ergo USA ruler verden, ergo StoreBush klapper LilleBush på hodet... Når man ikke får lov til å gi bort ting lenger, da er det noe seriøst galt med samfunnet vårt MarcelSB Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Jeg ble så skremt så jeg sletta Linux og kjøpte en haug med MS lisenser. Var redd den ville ta over huset og bilen her mens vi ligger og sover. Føler meg tryggere med blåskjerm SCO suger og håper alle der får SARS mens de blir voldtatt av en gjeng homser og lesber(homser for gutta og lesber for kjerringa) Lenke til kommentar
plex- Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Dette er jo forsåvidt sant da.. Linux er ett bra produkt som satt sammen i rett funksjon sikkert kan brukes til terrorisme eller utvikling av atomvåpen. Så om regjeringen ikke eksporterer ett software produkt til f.eks nord korea så kan det vell ikke tenkes at de pirat kopirer det? Sånt gjør vell ikke mennesker i nord korea? Men la oss og huske å kutte internet (de kan jo kommunisere via email) åså må vi slutte å kryptere ting.... ikke nok med at det kan holde bedrifshemmeligheter hemmelige, men det kan jo misbrukes til å sende terror info. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 internett er farlig *trekke ut pluggen* Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Dette er jo forsåvidt sant da.. Linux er ett bra produkt som satt sammen i rett funksjon sikkert kan brukes til terrorisme eller utvikling av atomvåpen. Så om regjeringen ikke eksporterer ett software produkt til f.eks nord korea så kan det vell ikke tenkes at de pirat kopirer det? Sånt gjør vell ikke mennesker i nord korea? Men la oss og huske å kutte internet (de kan jo kommunisere via email) åså må vi slutte å kryptere ting.... ikke nok med at det kan holde bedrifshemmeligheter hemmelige, men det kan jo misbrukes til å sende terror info. Hvorfor ikke ta alle sammen, fly dem til en øde militær base, sette bind for øya på dem og kaste dem i ett bur på 2x3m og putte 10 vakter til å overvåke deres minste bevegelser 24/7 ? Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Dette er jo forsåvidt sant da.. Linux er ett bra produkt som satt sammen i rett funksjon sikkert kan brukes til terrorisme eller utvikling av atomvåpen. Så om regjeringen ikke eksporterer ett software produkt til f.eks nord korea så kan det vell ikke tenkes at de pirat kopirer det? Sånt gjør vell ikke mennesker i nord korea?Men hvis man har lyst, så kan man terrorisere folk med omtrent hva det skal være.På flyet f.eks., så får man jo ikke lov til å ta med neglesakser, strikkepinner, bunadssøljer osv. Men jeg fikk lov til å ta med meg Ringenes Herre, som er en rimelig tykk og god bok. Hvis jeg har veldig lyst, så tror jeg at jeg skulle klare å ta kverken på noen med Ringenes Herre-boka, like godt som med en strikkepinne... Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 SCO kjører jo linux som webserver da... :o Bare se HER. Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 SCO kjører jo linux som webserver da... :o Bare se HER. Hvilket vil si at SCO prøver å ta kverken på sin egen webserver? Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 ta med eit leksikon istadenfor, det er tyngre....... ontopic: Dette begynner å likne på den kalde krigen og kommunistfrykten... Det neste verte vell at nokon bringer røde kors for domstolen, fordi dei gir mat til "mulig fiendtlige" flykninger. Lenke til kommentar
durabit Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Det er garantert mulig for terrorister å tilegne seg, på lovlig eller ulovlig måte, andre operativsystemer som kan brukes på multiprosessorbaserte datamaskiner. Argumentasjonen faller på sin egen urimelighet. Lenke til kommentar
synfault Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Da jeg var ung brukte man blyant og papir for å designe atombomber. Et velutstyrt kjøkkenskap og en plastbolle er det man trenger for å utvikle kjemiske våpen. multiprosessor...pfft. Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Den største terrortrusselen er vel visst Nord-Korea får tak i MacGyver! Da har man jo noe som tenker bedre enn disse såkalte multiprosessor OS'ene... :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå