gommle Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Tror du ombestemmer deg når du får høre en skikkelig sub. De overdøver ikke lydbildet, men hjelper til der høyttalerne ikke kan gå dypere. Men det er ikke nødvendig, og kan kjøpes senere om du finner ut at sub er kult. Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 18. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2010 Tror du ombestemmer deg når du får høre en skikkelig sub. De overdøver ikke lydbildet, men hjelper til der høyttalerne ikke kan gå dypere. Men det er ikke nødvendig, og kan kjøpes senere om du finner ut at sub er kult. Oki. Denne Yamaha-forsterkeren har en sub-utgang så, vi får se Er den jeg kjøper. Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 18. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2010 Spørsmål angående kabler. Jeg trenger bare å kjøpe kabler eller MÅÅÅ jeg på død og liv ha bananplugger? Er det ikke bare slik at man kan skru opp en skrue og skru den ned igjen på kabelen slik at den sitter fast? Lenke til kommentar
gommle Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Jeg har stappet kablene inn i klemmer på forsterkeren og høyttalerne. Jeg antar dette slike er på det aller meste av utstyr, og da spesielt low-end utstyr. Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 19. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2010 Oki. Bestilte et par M-65 i går sammen med noen meter kabel Mangler bare forsterker nå. Skal på fest på lørdag og må ha noen penger til drikke + jeg skal ta bussen på søndag Tenkt til å kjøpe enten Yamaha Rx-497 eller RX-797 Spør du meg ser det ut som om eneste forskjellen på disse to er at RX-797 har en del flere innganger og noen watt høyere effekt. RX-797 RX-497 Vil tro at 797 med høyere effekt har bedre kontroll over høyttalerne. Er usikker nå for ikke bare blir det en tusenlapp billigere, men jeg slipper også å vente til jeg får utbetalt hos jobben min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå