s0lberg Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Hei. Vi er 3 stykker som tar fly fra Nord-Norge og til Oslo, før å så finne ut videre derfra hvor vi drar. Så er det noen som har tips på plasser man kan dra til fra Oslo? Er nesten et must at det er varmt og billig dit man drar. Går vel helt fint å bare møte opp i skranken på Gardemoen å bestille en flybillett. Alt i alt, så blir vel dette en spontanferie. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Går vel helt fint å bare møte opp i skranken på Gardemoen å bestille en flybillett. Dette blir fort meget dyrt. Anbefaler nettsteder som restplass.no. Der går det turer ut fra Oslo. Lenke til kommentar
s0lberg Skrevet 5. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2010 Noen ferieplasser som er anbefalt da? Vi er på Gardermoen på torsdagskvelden. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Thailand er varmt og billig, men flyreisen koseter litt.. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Tja, Spania og Hellas er billige land i år grunnet finanskrise, og hoteller er det ikke vanskelig å finne der nede. Hvis jeg skulle velge et feriested i Europa i år, hadde jeg nok gått for en gresk øy. Lenke til kommentar
s0lberg Skrevet 5. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2010 Hmm. Så er med andre ord ikke anbefalt å møte opp i skranken på Gardermoen å bestille seg en flybillett ut av Norge? Da får vi se i morgen om man finner noen plasser vi kan dra til. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Tja, Spania og Hellas er billige land i år grunnet finanskrise, og hoteller er det ikke vanskelig å finne der nede. Hvis jeg skulle velge et feriested i Europa i år, hadde jeg nok gått for en gresk øy. Det hadde jeg også. Jeg inbiller meg at det er idyllisk og fint og man har muligheten til å dra til en øy som er litt mindre kjent enn de største charterstedene. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Så er med andre ord ikke anbefalt å møte opp i skranken på Gardermoen å bestille seg en flybillett ut av Norge? Da får vi se i morgen om man finner noen plasser vi kan dra til. det lønner seg å kjøpe billetter tre til seks måneder i forkant for å få de billigst mulig. det er i og for seg ikke noe i veien for å kjøpe de i skranken på Gardermoen men da må du og kompisene dine instille dere på at det blir dyrt. Lenke til kommentar
s0lberg Skrevet 17. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2010 Vi fant billetter på startour sine sider dagen i forveien. Vi ente opp i icemeller i Tyrkia. Helt kurant plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå