Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

jente som går ut og inn av livet mitt

Gjest usikker

Anbefalte innlegg

Gjest usikker

Holder meg anonym siden flere her inne kjenner meg.

Ja tittelen sier det meste, men jeg kan forklare det litt nærmere. På slutten av tiende klasse i fjor, ble jeg veldig godt kjent med en jente som gikk i paralellklassen min. Vi var sammen hele tiden på skolen, når vi hadde timer sammen satt vi sammen, vi var sammen i friminuttene, og det var en herlig tid. Men jeg visst at dette var nærme sommerferien og vi skulle ikke gå på samme skole året etterpå. I sommerferien fikk henne seg en kjæreste og da stoppet kontakten mellom oss, etter ca en måned ble det slutt mellom de to og hun begynte å kontakte meg igjen. Vi hadde en rimelig god kontakt utover skoleåret.

Når vi begynte å nærme oss oktober/november hadde vi sluttet med ALL kontakt. Vi så hverandre kanskje av og til på toget, men det var det. Hun fikk seg en ny kjæreste og da sluttet kontakten igjen.

Nå utpå våren var det slutt mellom disse og kontakten mellom oss startet igjen. Men ikke alt for mye, nå som sommerferien kom igjen, fikk jeg plutselig melding av henne at det var alt for lenge siden og at vi måtte finne på noe i sommerferien.

Det virker for meg at hun bare går og kommer som det passer for henne. Dette er uffateig kjip situasjon synes jeg. Burde jeg snakke med henne om det eller skal jeg bare la det være?

Hvis jeg skulle snakke med henne om dette hvordan skal jeg gå frem uten å vinkle dette på en feil måte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan jo tenkes at du representerer stabilitet og en slags trøst, noe som man forsåvidt trenger etter et brudd. Hvis dere kun er venner er det jo rart at all kontakt slutter mellom dere med en gang hun får seg type, det skal jo være mulig å ha venner av det motsatte kjønn liksom.. Hvis du teker at denne jenta kun bruker deg, burde du tenke deg godt om før du tar initiativ til kontakt neste gag. Det er tross alt du som skal finne ut om hun er god nok for deg. Desverre gjør vår dårlige selvtillit at vi gjerne tenker at det er motsatt.

Lenke til kommentar

Så må jeg spørre om noe. Hvordan er kontakten mellom dere? Hun høres ut som en ganske umoden jente ja, som får kjæreste uten at det er noe med i bildet. Men hvorfor blir hun ikke sammen med deg når hun blir sammen med så mange på kort tid?

Er det en flørtende tone mellom dere?

Lenke til kommentar
Gjest usikker

Så må jeg spørre om noe. Hvordan er kontakten mellom dere? Hun høres ut som en ganske umoden jente ja, som får kjæreste uten at det er noe med i bildet. Men hvorfor blir hun ikke sammen med deg når hun blir sammen med så mange på kort tid?

kontakten mellom oss er helt vanlig, vennesnakk, tar opp problemer hvis vi har det osv. hvorfor hun ikke blir sammen med meg er vel fordi jeg har havnet i denne berømte vennefellen tenker jeg.

Det er ikke noe flørtete tone mellom oss, har prøvd og det funket dårlig, hun er ikke sånn type jente.

Lenke til kommentar

kontakten mellom oss er helt vanlig, vennesnakk, tar opp problemer hvis vi har det osv. hvorfor hun ikke blir sammen med meg er vel fordi jeg har havnet i denne berømte vennefellen tenker jeg.

Det er ikke noe flørtete tone mellom oss, har prøvd og det funket dårlig, hun er ikke sånn type jente.

Det høres jo nesten litt ut som om hun på en måte utnytter deg når hun har kjærlighetssorg og trenger trøst. Kanskje lettere sagt enn gjort, men jeg tror jeg hadde prøv å glemme henne.

Lenke til kommentar
Gjest usikker

Det høres jo nesten litt ut som om hun på en måte utnytter deg når hun har kjærlighetssorg og trenger trøst. Kanskje lettere sagt enn gjort, men jeg tror jeg hadde prøv å glemme henne.

Må nok si meg enig i det du sier, men hvis det bare var å glemme henne hadde jeg gjort det for lengst, men det går sikkert ikke en dag uten å tenke på henne. Jeg har bare lyst til å finne mobilen min å ringe henne eller sende en sms, men jeg føler at jeg ikke har noe å si til henne :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...