Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Firstmile endelig her meeeeeeen.

Anbefalte innlegg

Esj fikk mail fra firstmile en dag her hvor jeg får beskjed om at jeg kan bestille fra dem ikke det at det er dårlig, det er bare det at vi allerede har fått oss adsl fra bluecom (faens crapy 128 upload) for en liten stund siden da det ikke så ut som noen andre en dem skulle komme. noen som vet noe om oppsigelser hos bluecom? blir det mye pes?.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo et helt legitimt spørsmål å spørre support på bluecom. Si du skal flytte ut av huset og at din nye addresse ikke har bredbånd.

Skulle ikke være grunn til at du skulle si dette engang. Du bare spør hvordan man sier opp abonnementet og hva du må gjøre etter det.

DrErling

Lenke til kommentar
Esj fikk mail fra firstmile en dag her hvor jeg får beskjed om at jeg kan bestille fra dem ikke det at det er dårlig, det er bare det at vi allerede har fått oss adsl fra bluecom (sørens crapy 128 upload) for en liten stund siden da det ikke så ut som noen andre en dem skulle komme. noen som vet noe om oppsigelser hos bluecom? blir det mye pes?.

Det er jo bare og si det opp det, du må nok sende modemet og splitteren i retur.

Har du bindingstid så må du jo regne med og betale noen kroner for og fri deg fra denne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...