Snabelkese Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 lasta ned nye via chipsett drivere fra via og et antakelig det samme fra msi. det ene heter 4in137 og det andre heter 4in137v(a). hva skal jeg bruke? og må jeg avinnstallere noe? som med nvida? Lenke til kommentar
Snabelkese Skrevet 30. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2002 hallooo!!!!!!!!!!!! noen som kan hjelpe meg? jeg vet det sikkert er et dumt spørsmål, men jeg er ikke akkurat dataekspert Lenke til kommentar
mandela Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 Du trenger ikke å avinnstallere noen ting. Jeg tror dessuten at de 4in1 driverene er like. Nedlastingen er uansett den nyeste versjonen. Eller hva?=) Lenke til kommentar
airguard Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 Spiller ingen rolle hvilken du installerer, og som han over meg sa trenger du ikke avinstalere noe. Et tips er og starte i sikkermodus når du skal installere via drivere, slik at installasjonen går som normalt. Det kan hende at installasjonen stopper i vanlig modus, men ikke sikkert. airguard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå