Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte bare jeg skulle poste en aldri så liten tråd om Thief spillene.

Jeg er nemlig stor fan, og har leita ganske så lenge, både i nettbutikker

og i Oslo. Jeg holdt på å gi opp, men en dag fant jeg Thief: The Dark Projekt

på Spiderman (Kirkegata). Gla' nyhet, men jeg har spilt det så mye, at jeg lot det egentlig ligge.

Men så, i går, fant jeg Thief 2: Metal Age på Avalon på Paleet (begge butikkene er i Oslo).

Jeg kan tror kanskje (og håper!) at det er flere som har vært på utkikk etter disse.

Jeg spurte som et PS i en tidligere tråd, men ble ikke noe klokere av det.

Her ser man ihvertfall!

PS. Jeg har fortsatt tilgode å finne System Shock spilla. Anyone?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det første er ihvertfall abandonware, men er ikke så sikker på 2'ern, men.. du kan nå ihvertfall finne begge på www.the-underdogs.org

System Shock 2 blir så vidt jeg vet fortsatt solgt i en samlepakke kalt "The best names - the best games 3" ellerno. Dessuten er det ikke skrekkelig relevant om det er abandonware, da man bør kjøpe disse spillene uansett. Den letteste måten å få tak på dem er nok et søk på ebay.com, der var det en smal sak å få tak i System Shock-serien sist jeg var innom. Jeg var der forresten for å få tak i Thief 2. :)

Og bare for å ha sagt det, nok en gang: Jeg elsker Thief.

Lenke til kommentar

jaa.. foretrekker selv å eie spill, fremfor å laste dem ned, men.. ettersom jeg ikke liker å bestille ting fra utlandet (2 ukers ventetid :x + frakt kostnader og slikt :shrug: ) så er av og til den eneste utveien å laste spillet ned. :roll:

Men.. nå er det da sånn at jeg pleier å ha lykken med meg, og finner ofte de spillene jeg leter etter på Spiderman og lignende butikker :) (deriblant SS2)

edit; skrivefeil

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...