Sweeny_girl Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Overskriften sier vel det meste: om jeg kjøper en telefon uten abonnement på Telekioskens nettbutikk, er den da låst til Telenor-simkort eller er den helt åpen for alle slags operatører? Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Det kan være både og. Spør før du kjøper. Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Hvis du kjøper uten abonnement, så skal den vel i utgangspunktet være ulåst, så sant du ikke får den billigere -fordi- den er låst. Lenke til kommentar
Sweeny_girl Skrevet 5. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2010 Har sendt en mail til de nå. Det står ingenting om det på nettsidene. Om jeg får den billigere vet jeg egentlig ikke noe om, for det er snakk om en Sony Ericsson C510 og den begynner å bli såpass gammel at jeg ikke finner den så mange andre plasser, og derfor ikke har andre priser å sammenligne med. De skal ha 1599,- for den på Telekiosken. Lenke til kommentar
bloga Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 c510 er gammel.. Solgte den akkurat for 499,- med Netcom kontant i en eller annen butikk. Den var da låst. Telekiosken selger vel som telenor sikkert. Evt at de tar 1499,- for den låst til Telenor og 1899,- for den uten abb feks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå