stein73 Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Det har seg slik at det er noen innlegg i forumet som jeg synes er intressante og vil gjerne save dem til en senere anledning,men dette er ikke murlig hvorfor? IE 6.0 med XP Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Fil -> Lagre som skal vel fungere? PhpBB har desverre ingen funksjon som lar deg lagre trådene eller vise dem i utskriftsvennlig format :-? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Forumet er vel indelt i forskjellige soner/frames så hvis du bruker opera og høyreklikker på det inlegget du vil skal lagres og trykker save, så skal det vel normalt sett gå bra Lenke til kommentar
stein73 Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2003 Nope, bruker IE 6 under XP. Men tror jeg har funnet ut av feilen. Det viser seg hvis det er noen innlegg der avatars mangler altså avatars kommer bare frem som en X så kan man hverken save eller save as Lenke til kommentar
Junta Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Du kan jo taste Alt og Print Screen og lime inn i Paint eller noe da. :smile: Selvfølgelig tungvint hvis det er mange sider men ... Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 hva med siden her da? kan den lagres? jeg fikk det i hvertfall til Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Kan du ikke bare lagre en link til siden under favoritter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå