odin7474 Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Ja,jeg lurer på akkurat det.Vet det varierer fra firma til firma. Tenker på å gå for en av disse,da jeg nå har mulighet til det. Ang lager tenker jeg på en helt vanlig lagerjobb,samme med kontor,en helt vanlig kontorjobb der man ikke har ansvar for regnskap og lønn da. To helt forskjellige yrker,men tror jeg kunne trivdes med begge. Men pengene er også viktig,så om noen her jobber med eller har jobbet med noen av yrkene er jeg takknemlig for svar. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Lagermedarbeider byrjar på ca. 140kr, ofte kan du legge til mykje overtid, spesielt dersom du jobber på havnelager. Eksempelvis ligg løna mi på Tine på ca. 30k/mnd, mens eg på havnelageret eg jobba før lå nærmare 40k/mnd, men med betydeleg meir ovetid. Dette er snakk om begynnarløn for truckførar. Lenke til kommentar
odin7474 Skrevet 6. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2010 Takker for svar. Det er jo ei brukbar lønn da Da gjenstår det å høre fra noen som jobber på kontor.. NOEN? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 I overenkomsten mellom Handel og Kontor og HSH (Handels- og Servicenæringens Hovedorganisasjon) har lagermedarbeidere en grunnlønn på 141 i timen, mens kontormedarbeidere har 130, så vidt jeg husker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå