Gå til innhold

Våre verste/morsomste/pinligste tabber i spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha spilt Dragon Quest IX i seksti timer på skremmende lite antall dager har det blitt en og annen tabbe. (la oss bare si at om du er så trøtt at du ikke husker hva de fire folkene du har spilt med de siste ti timene i strekk heter er det kanskje på tide å gå til sengs.) :p

 

- Ville ha litt mer skills og abilities til folkene mine, så jeg byttet litt om på klassene. Fornøyd dro jeg ned i en hule for å redde en jente, fant en stor boss og gikk til angrep. Først da merket jeg at jeg ikke hadde healer lengre. Tok bossen likevel, men kun fordi jeg hadde gått litt amok i gryta og laget litt mange Special Medicine (bra healing potion).

 

- Hadde en quest der jeg skulle drepe tre fugler kun med gift. Jeg kunne banke dem opp så mye jeg ville, men de måtte dø av giften. Det burde ikke være noe problem, fordi idiotfuglen ikke var sterk nok til å gjøre noe særlig skade. Alt jeg trengte å gjøre var å utrydde gruppen til det bare var en igjen, forgifte den og vente til den døde. (og forgifte den igjen om den healet seg selv.) Men selv om den gjøre lite skade kan det bli mye skade over lengre sikt. Faktisk nok til å drepe en av folkene mine... :blush: Og ulikt Final Fantasy har man ikke noe Phoenix Down i Dragon Quest så vidt jeg vet... Heldigvis hadde jeg tilgang til en magi for å vekke folk opp igjen, ellers hadde jeg vært nødt til å dra helt tilbake til byen.

 

- Ulikt Final Fantasy kan man kun lagre i byen. Det er jo litt kjip når man har droppet det de siste ti, tolv gangene man har vært innom byen fordi "man skal jo dit snart uansett" og batteriet på DSen dør...

Lenke til kommentar

-Midnight Club 3

Var nesten ferdig med alt. Så kommer lillebroren min for og spille, og legger plata vekk. Så kommer hunden min med en av lekene sine og kaster den vekk selv, den treffer plata så den skraper seg bort gulvet og blir ødelagt. 2 måneder etterpå sletter jeg filen på memorycardet. Dagen etterpå har pappa kjøpt spillet til meg igjen uten at jeg viste det.

 

-Gta san andreas

Har fiksa en bil selv for masse penger, så kommer det en taxisjåfør og kjører i meg, han løper ut for og herpe min bil, så kommer det sikkert 20 biler og kjører i meg og jeg har ingen utvei. så sprenges bilen, så lagrer jeg med et uhell.

Lenke til kommentar

Jeg er banna fra Habbo til 2/20/18 5:22 pga oppfording til cybersex :ermm:

 

Haha! Ouch!

 

En tabbe som jeg kommer på var for lenge siden i Cod 4 da jeg hadde mulighet til å plaffe ned minst 3 fiender på en gang, men smart som jeg var ville jeg prøve å knive alle én etter én og på vei mot den første så blei jeg drept.

Endret av Kjetil_91
Lenke til kommentar

TES IV: Oblivion

 

Siden spillet starter med at man rømmer fra fengselet i Imperial City, så antok jeg at man var Wanted i byen. Så jeg spilte timer på timer, steg i gradene i flere guilds, kom meg gjennom over halve main quest, før jeg i det hele tatt våget meg tilbake til byen. Som jo er den største i hele spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...