Gå til innhold

Våre verste/morsomste/pinligste tabber i spill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har egentlig ikke så veldig mange morsomme tabber, har mange av de vanlige da, quicksave rett før død o.l.

Den eneste jeg egentlig kommer på er når jeg spilte swat 4 og vi skulle gå inn uten å drepe noen. Jeg skulle kaste gass granat, men oppdaget i det jeg kastet at det ikke var gass jeg kastet :blush:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

La oss bare si at 99% av Zelda spillere hater Water Temple, i nærmest alle spillene

Ok..?

Er det vanskelig, rotete, stort, stort tidspress ?

Alt det der..

Jeg har kommet meg gjennom:

• Ocarina of Time
  • Majoras Mask
  • Ocarina of Time: Master Quest
  • Windwaker
  • Diverse Gameboy spill

Er jeg en Zeldaspiller da?

Jada..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

La oss bare si at 99% av Zelda spillere hater Water Temple, i nærmest alle spillene

Hvorfor er det en tabbe han har gjort?

Det er ikke en tabbe .... sa jeg det da? Men i Water Temple blir du fort forvirra..

Uansett, så er jeg veldig flink til å hoppe "feil" (bomme på kanten.. etc.) Det gjelder alle spill hvor du kan hoppe..

Lenke til kommentar

MW2:

Ser motstanderen løper inn i et hus, jeg velger å kaste sticky grenade som fester seg i veggen der jeg sitter. bom.

Skjedd et par ganger mildt sagt. :p

Generelle sanger i Guitar Hero:

Nær ved å få 100% på en sang, blir nervøs på tanken at jeg ENDELIG snart har klart drittsangen som jeg har prøvd på 20 ganger før og fucker det opp på nest siste strofe ellerno.

+ utallige saves feil. :)

Lenke til kommentar

Hvorfor er det en tabbe han har gjort?

Det er ikke en tabbe .... sa jeg det da? Men i Water Temple blir du fort forvirra..

Uansett, så er jeg veldig flink til å hoppe "feil" (bomme på kanten.. etc.) Det gjelder alle spill hvor du kan hoppe..

Hele tråden handler om jo tabber vi har gjort, så regnet med han mente det var en tabbe siden han ikke sa noe annet. :)

Lenke til kommentar

Hadde nettopp kjøpt Forza Motorsport 2 til Xbox 360 og hadde spillt tre, fire timer inn i spillet, så flyttet jeg på Xboxen mens spillet snurret.

Om du har et spill i en Xbox 360 ( gammel ) og vipper Xboxen litt mens spillet snurrer, så skrapes spillet opp av konsollen :thumbup:
Endret av Velociraptor
Lenke til kommentar

MW2:

Ser motstanderen løper inn i et hus, jeg velger å kaste sticky grenade som fester seg i veggen der jeg sitter. bom.

Skjedd et par ganger mildt sagt. :p

Generelle sanger i Guitar Hero:

Nær ved å få 100% på en sang, blir nervøs på tanken at jeg ENDELIG snart har klart drittsangen som jeg har prøvd på 20 ganger før og fucker det opp på nest siste strofe ellerno.

+ utallige saves feil. :)

Akkurat det har jeg gjort i snitt 20 ganger på alle sangene jeg har 100% på på expert :p Og jeg har 50+ 100% på GH3 :p Det er mange timer det!

Lenke til kommentar

Need for Speed Carbon:

Hadde rundet hele spillet, tatt alle challenges i gull, så starter kompisen min new game!

Ratchet & Clank A Crack In Time:

Var på god vei til å få Platinum trophy, så klarer jeg faen meg å slå av PS3, mens spillet lagret og jeg mistet alt av savegames.

Runescape:

Alchet whipen min :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...