Gå til innhold

Våre verste/morsomste/pinligste tabber i spill

Anbefalte innlegg

Battlefield: Bad Company 2

- Kjøre firehjuling med et Apache-helikopter i helene

- Detnonere C4 litt for tidlig og ta livet av samtlige i squaden

- Forfulgte en person i 1 kilometer for å knive han, og akkurat da jeg trekker fram kniven, snur han seg og fyrer løs

- Helikopter og trær, nuff said

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fallout 3: Jeg og min gode hjelper Fawkes var gjennom tykt å tynt som vanlig, men ble noen uenigheter mellom oss i det han drepte en person jeg ikke ville ha drept så jeg traff han med ett par kuler med vilje og fant fort ut at Gattling Lasern hans ikke er noe man vil ha mot seg :D

Lenke til kommentar

BFBC2

Satt på i et blackhawk med alle vennene mine på skype, skulle reparer mens vi var i luften. Scrollen var bugget og inverted og jeg endte med å velge rpg og fyre den av og sprengte heliet så vi alle døde. Ble blit bråk på voipen da ja.

Lenke til kommentar

Worms

Tenkte at jeg skulle avslutte denne runden med stil, og skjøt et elegant skudd med bazookaen. Litt feilberegning av vind og styrke resulterte i at skuddet traff en explosive tønne, som fikk en mine til å fly, som landet rett ved siden av meg, som førte til at jeg fikk en flygetur og endte med å lete etter titanic =)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Max Payne.

Løper rundt et hjørne etter å ha tatt meg av en gjeng med kjipinger. Trykker F5 for å hurtiglagre og i samme øyeblikk får jeg et hagleskudd i hodet som tar all helse hver gang jeg laster inn hurtiglagringen som selvsagt var den eneste lagringen jeg hadde. Brukte over en time på å vri meg unna skuddet og så vidt overleve.

Endret av -Zeitgeist-
Lenke til kommentar

BFBC2:

Ikke akkuratt tabbe, men kjedelig resultat av bug; kastet C4/sendt ut mortar mens jeg stor bak en stein. Pga bug, ligger det et usynlig skold rundt steinene som jeg treffer og pang jeg er død.

Skjedd MANGE ganger! Skal reparer en tanks, er litt rask og trykker frem CG/RPG og pang, jeg og tanksen er bortevekk.

Folk har hoppet ut av helikopter mens jeg holder på å lande = road kill.

AC2: Skulle opp i et HØYT tårn for å drepe en fyr, bruker 2-4 min på å klatre opp, dreper 4 vakter der oppe. Skal drepe målet mitt, men blir litt ivrig og klarer å hoppe ned til den sikre død (gjorde dette to ganger på rad)

Lenke til kommentar

En tabbe jeg husker var da jeg spilte Search and Destroy på Modern Warfare 2. Jeg var den siste igjen på mitt lag, det var en igjen på det andre laget. Etter hvert fant jeg ham da han holdt på plante bomben. Jeg tenkte jeg skulle tøffe meg litt og stilte meg rett over ham. Jeg dro fram throwing knife, trodde jeg. Det viste seg at jeg hadde glemt og endre på klassen min etter å ha spilt vanlig Team Deathmatch, så jeg dro fram tactical insertion istedet. Det tar så langt tid at mens jeg sto å "spikket" for å utløse den, var han på det andre laget ferdig å plante bomben, snudde seg og drepte meg. Dette var ekstra flaut siden alle sammen kunne se hva jeg gjorde.

Lenke til kommentar

GTA: Vice City

Kom litt over halveis i spillet noe som tok meg ihvertfall femten timer som den relativt uerfarne gameren jeg var. Problemet var at jeg gjorde dette på et lånt memory card, husker ikke hvorfor, og dermed mistet alt arbeidet mitt når memory cardet ble krevd tilbake av eieren.

Desperat og spillegal som jeg var akkurat da, så bestemte jeg meg for at jeg skulle pokker ta meg spille det ferdig og satte igang med å spille gjennom det nok en gang. Det tok meg to dager å komme litt forbi det punktet jeg hadde kommet tidligere, før spillet frøs(antagelig fordi playstationen hadde stått på så lenge) og hele driten måtte startes på nytt. Memory card hadde jeg jo ikke.

Tålmodig som jeg alltid har vært så satte jeg igang igjen, kom til et punkt der alt jeg behøvde å gjøre var å tjene nok penger til å kjøpe noen hus/bedrifter og slutten syntes å være innenfor rekkevidde. Men på det tidspunktet oppdaget foreldrene mine at samtlige blodkar i øynene mine hadde sprukket, og dermed forsvant playstationen fra rommet mitt en god stund.

Fikk kjøpt memory card etter å ha vært på ferie hos besteforeldra mine, og to-tre uker etter forrige nederlag satte jeg igang igjen. Jeg kom nesten til samme punkt i spillet som jeg hadde kommet forrige gang, men denne gangen gjorde jeg det utrolige: Jeg begynte å rote med systeminnstillingene på playstationen for første gang, kom inn på menyen for memory card og greide på en eller annen forundelig måte å slette gta saven.

Needless to say: Jeg har aldri spillt ferdig GTA:Vice City

Lenke til kommentar

Spaceworld Trondheim torg arrangerte Tekken turnering for noen år siden, dro nedover å meldte meg på turneringen.

Lekte meg gjennom turneringen,endte opp med å bli slått ut i semi finalen på perfect!, fyren jeg spilte mot var evig dårlig!, og han tok kun 1 combo hele veien, jeg løp rett i han hele tiden:S

Ikke at jeg gikk glipp av så evig mye i premie da, jeg fikk gavekort på 1 spill for 3 plass, han som slo meg, og vant turneringen fikk gavekort og tekken før release!

Det må være kjipeste(ikke minst flaueste!) hos meg innen spill:p

Endret av Akert
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...