Gå til innhold

Våre verste/morsomste/pinligste tabber i spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Final Fantasy X

Overskrev en save på 850 timer med et new game.

 

Pokemon Gold

Hadde to shinies. Lot spillet og gameboy'en ligge i klasserommet et friminutt, kom tilbake, og jævlene som var i klasserommet hadde startet new game.

 

New game er jaggu meg no' drit.

Lenke til kommentar

Oi.

 

Som eks-hardcore-GH-gamer kan jeg ramse opp noe :D :

 

- Restarta Through The Fire And Flames 1000 ganger på Expert p.g.a. faila tappinga på introen

 

- Brukte en hel helg på å få FC (Full Combo 100%) på Cliffs of Dover

 

- Bomma på den siste vanskelige seksjonen på 10-15 låter 1000 ganger.

 

Ellers:

 

- Runescape - Tidenes største tabbe. Spesielt at jeg har 99 i en skill :whistle:

 

- Zelda: Ocarina of Time - Sløvet med å rømme fra borgen etter å ka knertet borgen. Dermed er det dårlig tid igjen i det jeg skal passere de forbanna zombiene som hyler. Tiden stopper, jeg stopper, mens zombien hopper på ryggen min :( og jeg kommer meg ikke ut innen tiden :)

 

Super Mario 64 - Lavabanen, inne i vulkanen. Da jeg skal ta en stjerne inne der, der jeg har klatret opp en stolpe og må hoppe fra stolpen til stanga, og jeg feilberegner, faller ned, brenner rompa, og må restarte :(

 

Age of Empires 2 - Lager alltid for få villagers :(

Lenke til kommentar

Runescape: Som en noob hadde jeg kanskje 75% av alt av verdi jeg eide med meg. Jeg hadde jo ingen planer om å dø. Men min nyskjerrighet får meg til å gå å se på noe som lignet stonehenge. Med en gang jeg satte foten innafor ble jeg ganket av 5 randoms. Tydeligvis et PvP området det der.

Lenke til kommentar

Runescape: Som en noob hadde jeg kanskje 75% av alt av verdi jeg eide med meg. Jeg hadde jo ingen planer om å dø. Men min nyskjerrighet får meg til å gå å se på noe som lignet stonehenge. Med en gang jeg satte foten innafor ble jeg ganket av 5 randoms. Tydeligvis et PvP området det der.

ahhh... det gamle runescape... mange gode (så vel som dårlige) minner der ja :love:

Lenke til kommentar

WOW:

 

Vanilla:

Kom borti petattack knappen på Garr i molten core, mener det var første eller andre try eller noe sånt mens raidlederen prøvde å forklare tacs.

 

wotlk:

Autowalka inn i Loatheb mens jeg svara på en whisper, dette var siste wingboss vi hadde igjen mens vi prøvde på "the immortal":

 

Within one raid lockout period, defeat every boss in Naxxramas without allowing any raid member to die during any of the boss encounters in 25-player mode.
Lenke til kommentar

Følte jeg failet litt i natt!

Spilte Fifa WC, siste finalen online, ledet 4-2, det begynner å tordne, jeg blir jo selvfølgelig gira og begynte å tenke på å finne fram kamera! Jeg trodde at han andre quitta når det står igjen 30 minutter å spille, så jeg legger fra meg xbox kontrollen, løper for å finne fram stativ, kommer tilbake å ser at kampen fortsatt blir spilt og taper da selvfølgelig 4-5 :(

Lenke til kommentar

Age of Empires 2 - Lager alltid for få villagers :(

 

Jeg har det motsatt - lager alltid for mange og har ikke nok population til en stor nok hær :/

 

 

 

Samme her!

 

 

 

 

Fallout 3: Desarmerte bomben i Megaton.

 

Hvor mange villagers er for mange da? :p

Ligger på rundt 80 i hvert game. Det er for lite.

Endret av nybb
Lenke til kommentar

Oi.

 

Som eks-hardcore-GH-gamer kan jeg ramse opp noe :D :

 

No Sleep To Brooklyn på Hard. Kom meg gjennom sangen, men det blinket rødt flere ganger. Helt på slutten var jeg i grenseland, men klarte å holde meg oppe. Men de aller siste notene er en rask pull-off. Jeg bommet på den og feilet sangen. Bokstavelig talt på siste note. Sangen var 100% ferdig, men jeg feila. :blush:

 

Age of Empires 2 - Lager alltid for få villagers :(

 

Jeg hadde alt for få renholdere i The Movies. Filmene var bra nok og skuespillerne svært høye på pæra, men studioet ble bare mer og med nedgriset. Det gjorde at ingen ville jobbe der, så det ble bare enda mer nedgriset, så enda færre ville jobbe der og så videre.

 

Theme Park: Stoooor berg og dalbane, iskremsjappe rett ved siden av, ekstra mye sukker... :ermm:

Lenke til kommentar

Age of Empires 2 - Lager alltid for få villagers :(

 

Jeg har det motsatt - lager alltid for mange og har ikke nok population til en stor nok hær :/

 

 

 

Samme her!

 

 

 

 

Fallout 3: Desarmerte bomben i Megaton.

 

Hvor mange villagers er for mange da? :p

Ligger på rundt 80 i hvert game. Det er for lite.

 

 

 

Er oppe i 100-130...

 

Vinner alltid økonomisk og defensivt, men sliter med at jeg får jevnlige bølger mot en veldig heavy mur.

 

Spiller som oftest Black Forest eller Highlands, så da er det store muligheter for ekstrem vedhogging og farming, ihvertfall om du er Teutons.

 

 

Lenke til kommentar

TRACK MANIA!

 

manglet NADEO medalje på kunn den siste banen som varer i (60 runder) 1 time. hadde prøvd mange ganger å kjøre litt på den, men aldri giddet kjøre hele greia. Så var jeg på Ski-samling i svergie. fyrte opp lapptoppen og begynnte å kjøre. kjørte først en halv time oppvarming med en del feil, så restarta jeg banen og begynte. leda me 20 sec på nadeo helt til 58 runde. hadde fått krampe i fingrene (hadde ennå ikke rørt pause knapen), da var jeg kom så vitt borti kanten på en sving og kom akkuratt ikke over...... TAPTE.. KASTET BORT 1 time av livet mitt, og klarte ikke spille TM på tre uker.

 

MEN jeg gjorde komback og kjørte inn til nadeo på banen senere! (krasjet riktignok på nesten samme måte i 59 runde denne gang, men vant med 4 sec!) :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...