vikingkylling Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) Alle liker vel å snakke om bra ting vi har gjort i spill, men hvorfor ikke snakke om tabber vi har gjort i stedet? De er som regel mye morsommere. For alle andre, i det minste. Jeg kan begynne. Tomb Raider (husker ikke hvilket) Stod på kanten av et høyt stup og så ned på vannet nedenfor. Jeg beregnet avstanden og høyden, tok noen steg bakover, løp forover og kastet meg over kanten. Lara svevde elegant gjennom luften i et svalestup med hendene til siden og hodet først - og bommet på vannet. Hadde jo ikke lagret heller på en stund.. Unreal Tournament Jeg sto i et rom og så inn i et annet der flere fiender denget løs på hverandre. Elegant dro jeg opp granatkasteren, løp mot dem, fyrte av en granat og traff dørkanten. Granaten spratt tilbake, jeg ble drept og de andre ante ikke hva som foregikk. Gran Theft Auto: Liberty City Stories Jeg skulle eskortere en fyr til et safehouse. Han satte seg inn i bilen på passasjersiden, jeg satte meg inn på førersiden. Jeg satte gassen i bånn, suste inn i et tre, bilen ble sprengt og fyren døde. Jeg aner ikke hva som var verst: At det var det aller første oppdraget, eller at vi ikke kom ut av oppkjørselen engang... Helt klart en personlig rekord i å tabbe meg ut. Endret 2. august 2010 av vikingkylling 1 Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Wow Rushe Stormwind i level 28... Ble en laang dag med ganking. Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 WoW Begynte å spille... 8 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Forza 2: brukte 7 timer i vinyl editoren og hadde lagd meg en ganske intrikat Viper med Man Utd design. klarte på en eller annen måte og velge "nei" da jeg fikk spørsmål om jeg ville lagre før jeg lukket editoren...da kom det en glose eller to Lenke til kommentar
Cretinous Git Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Å glemme å ta med seg magic marker i LSL3. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 6. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2010 Etter litt over to år i Lord of the Rings har jeg mer enn nok tabber derfra. - Begynte å spare til hest da jeg var lvl 30 og kjøpte den når jeg var lvl 38. Det tok fem minutter før jeg solgte den med et uhell. - Hus skal man jo ha. På feil plass. - Jeg var en healer og skulle tøffe meg for gruppen. En liten piercing cry og fem troll jeg ikke så, og jeg var ikke så populær... - Lekte med burglar, men endte opp som vandrende katastrofe. (riktignok halv fire om morgenen og litt småfull, men likevel.) Alle andre gikk rundt rommet med bossen. Jeg løp tvers gjennom og dro med meg alt av fiender bort til gruppen. - Jeg skulle tøffe meg og hoppe ned en lang, bratt trapp. Trappen svingte til venstre på toppen. Jeg gjorde det ikke. - Brukte en halv time til å ri til feil by. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) Noen av mine værste tabber : Denne går igjen : *Slette savegames pga bytte av harddisk og operativsystem eller annet... Kjipt om man har kommet langt. Noen typiske *Krasje i siste sving i et bilspill og oppleve at nr 2 som skulle vært 2km bak kjører forbi på 1 sekund. *Stille seg selv foran Marcus i Fallout 2 like etter at han har fått Minigun og masse ammo og fiender... Episk! *Å tro at et spill er jævlig bra fordi alle andre synnes det er kult, så viser det seg å være en megaflopp for meg selv. Og en til : *Å begynne å spille Wurmonline, det største Grind-fest rollespillet i gaming historien og som definitivt fikk meg til å kaste bort enormt mye tid på ingenting... Endret 6. juli 2010 av Malvado Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 I "gamle dager" da jeg spillte wow klarte jeg å i fylla og gi vekk 5500gull til en som tigget etter 50copper. Det var tidlig i TBC så det var mye arbeid med å skaffe de pengene. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Kom på en fin tabbe jeg har gjort et par ganger pga "quick-save funksjonen" *Lagre spillet akkurat i det jeg egentlig har null sjangse til å overleve med hurtiglagring og har ingen annen punkt å komme tilbake med. *Bruke den for flittig slik at save fila ble korrupt (buggete spill). *Ta feil av hurtiglagringsknappen på noen spill og ikke lagre i det hele tatt... Lenke til kommentar
Atrit Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Halo 3: Gikk lei av å stå bakpå en Warthog, så jeg hoppet av. Og i det jeg traff bakken, kom der en fra samme lag å kjørte på meg så jeg døde. Ikke akkurat en veldig stor tabbe, men begynte å flire ganske godt da det skjedde. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Uncharted 2: Trykke på feil knapp slik at du hopper frem og blir drept av et titals folk, i stedet for å gjemme deg Ikke sånn veldig stor tabbe, kom bare ikke på noen.. Lenke til kommentar
Nakmus Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Prince of Persia, hadde bare en sånn "gå-tilbake i tid ting" igjen, og broren min advarte meg om å ikke trykke på "L" (som da bruker den tingen) og jeg husket ikke hva "L" gjorde, så jeg bare spurte "L?" Og trykket på knappen. Samme spillet, greide jeg å snuble i x-box kabelen da vi Nettopp hadde greid å ta ned en vanskelig boss, som selvfølgelig ikke ble lagret da strømmen ble kutta. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 6. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2010 - Smackdown vs Raw: Slet med en vanskelig kamp, men hadde fått fyren ned på gulvet og denget løs. En fjott kastet en stol opp i ringen, men jeg trodde ikke fyren kom til å plukke opp stolen og redde han jeg denget løs på. Men joda. - Final Fantasy X: Hadde spilt ganske lenge (over en time) uten å lagre. Tenkte det var på tide, men skulle bare se hva som lå litt lengre frem først. Selvsagt hadde jeg veldig lite helse, lite potions og lite mana, men en liten titt kunne jo ikke skade? Jo, bossen kunne... Doom: Litt vel vanlig å ha lite helse, leke Rambo, springe bort til en enslig fiende og skyte ham på nært hold - med raketter. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 1. Ha en save fil på Tomb Raider, komme langt, falle i lava og trykke feil så jeg trykker Quick Save, og ikke quick load (eneste saven jeg hadde). 2. Generelt bilspill, hvor du tror det er siste runda, du ligger først og skal sladde / drifte inn i mål, stopper og finner ut aaaah, et løp til! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Noen av mine værste tabber : Noen typiske *Krasje i siste sving i et bilspill og oppleve at nr 2 som skulle vært 2km bak kjører forbi på 1 sekund. *Å tro at et spill er jævlig bra fordi alle andre synnes det er kult, så viser det seg å være en megaflopp for meg selv. Kom på en fin tabbe jeg har gjort et par ganger pga "quick-save funksjonen" *Lagre spillet akkurat i det jeg egentlig har null sjangse til å overleve med hurtiglagring og har ingen annen punkt å komme tilbake med. Ramser mine gjentatte feil fint opp der ja, lagre spillet med en feiltagelse når du er på tur til å dø, og må deretter starte på nytt, eller hoppe laangt tilbake i spillet. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 *Lagre spillet akkurat i det jeg egentlig har null sjangse til å overleve med hurtiglagring og har ingen annen punkt å komme tilbake med. *Ta feil av hurtiglagringsknappen på noen spill og ikke lagre i det hele tatt... Relatert: trykke på "Quick Load" istedenfor "Quick Save" og laste siste saven som var flere timer tilbake.. Spill havner fort på hylla når sånt skjer Men man lærer av sine feil, bruker utelukkende hard saves i separate filer nå. Lenke til kommentar
Morten1987 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 hmm dette kan bli morsomt. Tror den største tabben jeg kommer på er fra "Hidden and dangerous". tror det var orginalen. Fordi av dere som har spilt dette så fårstår kanskje bedre. (Det var det her Vinter oppdraget i Norge) Greia er at før hvert oppdraget begynner, så må man velge ut utstyr som man vil bringe med seg. Det vil si at du får velge å vrake i alt slagsmulig utstyr fra "fence cutter" til forskjellige typer maskingeværer. å selvfølgelig dynamitt. Ja etter å ha valgt alt utstyret jeg skulle ha med meg, fordelt på 3 andre lag kamerater, så landet jeg i en norsk vinterskog, der jeg skulle infiltrere og eliminere tyskerene i en u-båt base, etterpå så skulle jeg infiltrere "laben" som var gjemt i basen, der jeg skulle sprenge noen beholdere. Vel etter at jeg hadde infiltrert basen og alt det var gjennomført så fant jeg ut at jeg hadde glemt dynamitt. det var tabbe det.. hehe Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Noen av mange tabber: Css: skyte i midt med awp fra t-spawn så hopper en team-mate ned i fra cw, bang hs! Css: sjansen til å knive noen, og så blir du så ivrig at du bommer eller kniver før du får tak i fyren. Css: Alle de gangene du tror du klarer å ta aimbotern siden du har den gode aimen selv. (spørs hvor bra bot de har tough.) Endret 7. juli 2010 av Moozoren Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Wow: Pre-TBC BWL run, fult raid og alt har gått fint, til jeg sovnet og holdt "W" inne og whipet hele gjengen. Skyldte på lag Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2010 hmm dette kan bli morsomt. Tror den største tabben jeg kommer på er fra "Hidden and dangerous". tror det var orginalen. Fordi av dere som har spilt dette så fårstår kanskje bedre. (Det var det her Vinter oppdraget i Norge) Greia er at før hvert oppdraget begynner, så må man velge ut utstyr som man vil bringe med seg. Det vil si at du får velge å vrake i alt slagsmulig utstyr fra "fence cutter" til forskjellige typer maskingeværer. å selvfølgelig dynamitt. Ja etter å ha valgt alt utstyret jeg skulle ha med meg, fordelt på 3 andre lag kamerater, så landet jeg i en norsk vinterskog, der jeg skulle infiltrere og eliminere tyskerene i en u-båt base, etterpå så skulle jeg infiltrere "laben" som var gjemt i basen, der jeg skulle sprenge noen beholdere. Vel etter at jeg hadde infiltrert basen og alt det var gjennomført så fant jeg ut at jeg hadde glemt dynamitt. det var tabbe det.. hehe Jeg hadde noe lignende i X-Com. Slet litt med noen tøffe romvesener, men forsket på nye våpen og rustninger. Men de måtte jo prøves, så klart. Hele laget mitt fikk topp moderne rustning, de beste geværene og hele pakken. Jeg valgte et oppdrag med ganske dårlige fiender for å teste, så hele laget stormet bort til fiendene, plaffet ned en av dem og oppdaget at jeg hadde glemt ammo. Samme spill. Slet lenge med å fange en av de farligste fiendene i live. Til slutt gikk det, så fornøyd spaserte jeg rundt for å finne de siste fiendene helt til den jeg fanget våknet opp igjen og stakk av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå