Wedvich Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Har den siste uken hatt en del smerter i den venstre foten min. Det kom plutselig uten at jeg aner hva som forårsaket det. Det går helt greit når jeg sitter i ro, men når jeg går på den blir det bare vondere og vondere til jeg stopper opp eller setter meg ned. Om dere ser for dere den venstre foten min ovenfra, og trekker en linje fra innsiden av lilletåen og bak til hælen, er smerten ca midt inni den delen til venstre. Når jeg har vært i ro merker jeg ingen ting, men når jeg har gått en stund eller begynner å gå etter en løpetur, blusser det opp sakte men sikkert. Jeg pleier å jogge hver 2-3 dag, men jeg har ikke tråkket forkjært eller gjort noe uvanlig eller ekstra tungt. Det gjør ikke vondt å trykke på området med hånden, bare når jeg står oppreist og legger vekt på det. Er det noen som har noen idé om hva det kan være? Burde jeg få det sjekket, eller bare prøve å holde meg i ro til det går helt over? På forhånd takk for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå