N1ko Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Nøyaktig det samme håper jeg på... dvs. under et døgn siden den er videresendt fra terminalen kl 21:00, og posten stenger 6. Men jeg har opplevd flere pakker i det siste som har blitt levert over natten, så jeg tror det er håp. Tror heller det kan være det at de ikke er oppdaterte. Med min desire, så ble den sendt 6. ca. midt på dagen og den skulle være framme 10., men isteden var den på postkontoret dagen etterpå. Fikk faktisk pakkelappen også den dagen, noe som betyr at den må ha vært på posten tidlig på dagen. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Nja... Her har jeg observert at vanligvis pleier en av to ting skje: 1. Pakken blir ankomstregistrert mellom 8 og 9 og jeg kan hente den samme dag 2. Pakken blir ankomstregistrert mellom 18:30 og 19:30, ergo ca en time etter posten er stengt, og jeg får ikke hentet den før neste dag. (Og ja. Jeg har mange ganger sett den onde lastebilen som kommer og leverer etter stengetid. Jeg gir den et stygt blikk hver i gang i håp om at den lukter lunta ) Lenke til kommentar
perzinho Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Har nå ventet på min Desire siden 16 juli fra Telenor bedrift. Og nå er det ubekreftet av de skal få dem inn 23 sept. Hvordan kan det ha seg mange andre nå har Desire på lager men ikke telenor bedrift? Og det som er enda rarer at telenor privat kan skaffe telefonen mye raskere enn telenor bedrift. Trodde kanskje at bedriftkundene til telenor ble prioritert, men ser ikke slik ut. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Har nå ventet på min Desire siden 16 juli fra Telenor bedrift. Og nå er det ubekreftet av de skal få dem inn 23 sept. Hvordan kan det ha seg mange andre nå har Desire på lager men ikke telenor bedrift? Og det som er enda rarer at telenor privat kan skaffe telefonen mye raskere enn telenor bedrift. Trodde kanskje at bedriftkundene til telenor ble prioritert, men ser ikke slik ut. Sjekk ordren deres. Telenor har hatt flere parti inne fritt tilgjengelig siden juli. Lenke til kommentar
perzinho Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Har nå ventet på min Desire siden 16 juli fra Telenor bedrift. Og nå er det ubekreftet av de skal få dem inn 23 sept. Hvordan kan det ha seg mange andre nå har Desire på lager men ikke telenor bedrift? Og det som er enda rarer at telenor privat kan skaffe telefonen mye raskere enn telenor bedrift. Trodde kanskje at bedriftkundene til telenor ble prioritert, men ser ikke slik ut. Sjekk ordren deres. Telenor har hatt flere parti inne fritt tilgjengelig siden juli. Ifølge deres nettside så er det bare telenor privat som har hatt telefoner inne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå