Narmenel Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Hei, Hvor lang leveringstid har nettbutikken til Telenor på HTC desire'n? Og noen som vet hvorfor de kaller den HTC (Epic) Desire Nordic? Endret 10. august 2010 av Narmenel Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 tror inlife.no gir deg ulåst desire for 3700. vet dog ikke om de har den på lager. [email protected] Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Noen flere her som venter på telefonen fra Chess som har peil på når man får telefonen? Lenke til kommentar
PT Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hei, Hvor lang leveringstid har nettbutikken til Telenor på HTC desire'n? Og noen som vet hvorfor de kaller den HTC (Epic) Desire Nordic? Jeg bestillte i natt rundt kl ett og fikk sendingsbekreftelse fra Telenor for ca 30 min siden, så jeg kan vel regne med å ha den i Bergen på torsdag. Vet ikke hvorfor de kaller den for Epic. Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Vet ikke hvorfor de kaller den for Epic. Fordi den er så episk! Lenke til kommentar
Narmenel Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Hehe, må være derfor. Har nå bestilt en Desire (EPIC ^^)fra telenor sine sider med Super (59kr/mnd) idag, så venter i spenning. Det som står på nettsidene om at det kan være noe lengre leveringstid, men det er bekrefta at ikke stemmer etter å ha prata med kundeservice. Gleder meg til å bytte ut Sony Ericsson K800i (!!) *på tide* Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 hvordan går jeg fram om jeg vil kjøpe Desire med abb. og så avbestille abb. Får jeg da enkelt regning i posten, og mobilen er opplåst? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 minsteprist 1år er 2500,- Kan ikke jeg kjøpe den ut for det på et vis? Lenke til kommentar
PT Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Så vidt jeg har forstått, så blir det dyrere om du ønsker å gå ut av avtalen, mener å huske at bruddgebyret var på 1600. Så det du gjør er å ringe Telenor når du har fått telefonen og får de til å låse den opp slik at du kan bruke sim-kort fra andre operatører. Du fortsetter å betale månedsgebyret fra Telenoravtalen du ikke bruker ut avtaletiden på 12 mnd før du sier opp. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 snakket med telenor tidligere idag. Det ble 3400 totalt med mobil om jeg skulle kjøpe ut abb. Lenke til kommentar
PT Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Men hvorfor vil du kjøpe deg ut av avtalen? Det er billigere å bare la avtalen gå ut bindingstiden, og heller få telenor til å åpne opp for at du kan bruke andre sim-kort. Du trenger altså ikke bruke abonnementet du kjøper med telefonen, du betaler bare månedsgebyr for tolv måneder, 12x59. Endret 12. august 2010 av PT Lenke til kommentar
martita Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Jeg vil også ha en ulåst, siden jeg skal til USA og da ikke kan ha en som er låst til telenor eller en annen operatør i Norge. så antar det blir billigere å kjøpe den overseas? Lenke til kommentar
Trollhest Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Noen flere her som venter på telefonen fra Chess som har peil på når man får telefonen? Hei, jeg bestilte telefonen fra Chess for litt over en mnd siden, og har fortsatt ikke peiling på hvortid de får den inn på lager, de sa før de kunne bekrefte noe i begynnelsen i august, men det kunne de ikke. Så er ganske frustrert og irritert. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Mail fra Chess nå, telefonen er sendt. Hurramegrundt Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Men hvorfor vil du kjøpe deg ut av avtalen? Det er billigere å bare la avtalen gå ut bindingstiden, og heller få telenor til å åpne opp for at du kan bruke andre sim-kort. Du trenger altså ikke bruke abonnementet du kjøper med telefonen, du betaler bare månedsgebyr for tolv måneder, 12x59. Det er 12x120,- Og det gidder jeg ikke å betale på. Lenke til kommentar
Trollhest Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Mail fra Chess nå, telefonen er sendt. Hurramegrundt jeg fikk også nettopp mld! gleder meg ekstremt Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Og nå er telefonen på postkontoret. Brb, runke! Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Fikk gladmail fra Netcom i dag. Telefonen er endelig sendt. Så da satser jeg på at den er her senest onsdag. Lenke til kommentar
TheTiger74 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Fikk også gladmail fra Netcom idag, forventet levering står også 17.08.2010 på Posten sine sider - så med litt flaks klarer Posten å få pakken fra et sted i Oslo til et annet på 1 døgn Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Nøyaktig det samme håper jeg på... dvs. under et døgn siden den er videresendt fra terminalen kl 21:00, og posten stenger 6. Men jeg har opplevd flere pakker i det siste som har blitt levert over natten, så jeg tror det er håp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå