Sandsvei Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Jeg bestilte klokken 11:42:53, så vis du får telefon og ikke jeg så dreper jeg både deg og Telehor Ring meg på min HTC DESIRE så vi kan sette opp en avtale da Game on! Kan du si noe mer om hva de sa? Nevnte de noe annet enn at du fikk en av de 5? For vis det stemmer så burde jeg jo være en av de! Men, for alt jeg vet kan de folka der lyve. Har selv jobbet som telefon selger og da har det vært fort gjort å love ting man egentlig ikke burde love Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Jeg bestilte klokken 11:42:53, så vis du får telefon og ikke jeg så dreper jeg både deg og Telehor Ring meg på min HTC DESIRE så vi kan sette opp en avtale da Game on! Kan du si noe mer om hva de sa? Nevnte de noe annet enn at du fikk en av de 5? For vis det stemmer så burde jeg jo være en av de! Men, for alt jeg vet kan de folka der lyve. Har selv jobbet som telefon selger og da har det vært fort gjort å love ting man egentlig ikke burde love Da sa ikke så mye spessielt, men hu første dama jeg snakka med sa at de hadde fått bekreftelse på at de hadde 5 igjen 30 min før jeg snakka med de, og at hvis jeg bestilte nå ville jeg få en av de. En annen fyr jeg snakka med tror jeg skjekka i systemet om de hadde 5 igjen, også hann bekrefta det. Vet ikke om de er stengt nå, men kansje noen kunne tatt seg en telefon og snakka med de om det. Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Hmm, okei. For å være helt ærlig så tviler jeg på at hverken du eller jeg ser noe til denne telefonen med det første. Men det er lov å håp! Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Hmm, okei. For å være helt ærlig så tviler jeg på at hverken du eller jeg ser noe til denne telefonen med det første. Men det er lov å håp! Vel, uansett så får de sikkert inn en ny shippment snart. Sikkert før Netcom som ikke får inn før 24/08 EDIT: Jeg ser at på Telenor sine sider så heter telefonen "HTC (EPIC) Desire" - Hva betyr det? At den er epic bra ? Endret 9. juli 2010 av N.N Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Oppdatering på Telenor sin side: Bekreftet 15.07.2010 Så det er jo ikke lange dagene å vente, men problemet er at jeg må ha mobilen før 19. Juli. Vet dere noe om de sender mobilen ut på dagen når det står bekreftet? Hmm, okei. For å være helt ærlig så tviler jeg på at hverken du eller jeg ser noe til denne telefonen med det første. Men det er lov å håp! EDIT: Jeg ser at på Telenor sine sider så heter telefonen "HTC (EPIC) Desire" - Hva betyr det? At den er epic bra ? La merke til det selv. Prøvde å google det uten noe resultat, så jeg vet ikke gitt. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) Oppdatering på Telenor sin side: Bekreftet 15.07.2010 Så det er jo ikke lange dagene å vente, men problemet er at jeg må ha mobilen før 19. Juli. Vet dere noe om de sender mobilen ut på dagen når det står bekreftet? Jeg må ha egentlig ha min før 18. Blir nok en telefon til Telenor idag vis det viser seg at jeg ikke får tilsendt mobil idag fordi den ikke er på lager, siden de lovte meg gang på gang at jeg ville få en av de 5. EDIT: De folka som sender ut mobiler er stengt på lørdager, så ingen mobiler blir sendt ut idag uansett Endret 10. juli 2010 av N.N Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Jeg venter til mandag, blir ikke mobilen sendt da går jeg for Legend Lenke til kommentar
Hamburgesmauet Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Snakket selv med telenor sin nettbutikk over telefon i går, og da sa hun damen det at de mest sannsynlig ble sendt ut på mandag. Så det er nok bare å vente og se. Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 "Hei. Den blir sendt til deg idag. Ha en fin dag videre! " Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 (endret) Ringte du eller fikk du e-post? EDIT: Min ble ikke sendt idag Men den skulle komme på lager enten i dag eller i morgen, selv om jeg tror den ikke kommer før den 15. Endret 12. juli 2010 av N.N Lenke til kommentar
TheTiger74 Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Har en bestilling liggende inne hos Netcom, så jeg håper HTC får ut fingeren Har du fått din HTC Desire nå? (Evt. når bestilte du og hvor lang tid tok det omtrent?) Jeg bestilte HTC Desire fra Netcom.no den Torsdag 24.juni 2010 - og når jeg snakket med en på tlf der sist mandag, så skulle de få inn et større parti i slutten av forrige uke, og han regnet med at jeg ville ha den i begynnelsen av denne uken. Men har enda ikke fått noen epost med sendingsnummer el.l så antar den enda ikke er sendt (?). Men håper at jeg ihvertfall får dette idag, ellers ringer jeg de imorgen. Tror ikke jeg har tolmodighet til å vente på den leveringsdatoen som står ute på Netcom sine sider pr idag... ;-( Lenke til kommentar
BareGjest Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Jeg bestilte 27. hos telenor. Ringte de idag og fikk beskjed om at de har bekreftet leveranse den 15.07, men hvor mange de fikk kunne hun ikke si noe om. Men håper at de sender den ut på mandag, om de ikke gjør det så får jeg vurdere noe annet. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Jeg bestilte 27. hos telenor. Ringte de idag og fikk beskjed om at de har bekreftet leveranse den 15.07, men hvor mange de fikk kunne hun ikke si noe om. Men håper at de sender den ut på mandag, om de ikke gjør det så får jeg vurdere noe annet. De sa til meg at de skulle få inn noen idag eller i morgen :S Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Ringte du eller fikk du e-post? EDIT: Min ble ikke sendt idag Men den skulle komme på lager enten i dag eller i morgen, selv om jeg tror den ikke kommer før den 15. Jeg sendte mail på fredag, og fikk svar i dag Kjipt at din ikke blir sendt, du var sikkert akkurat for seint ute. Så du får komme å drepe meg i stede. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 (endret) Ringte du eller fikk du e-post? EDIT: Min ble ikke sendt idag Men den skulle komme på lager enten i dag eller i morgen, selv om jeg tror den ikke kommer før den 15. Jeg sendte mail på fredag, og fikk svar i dag Kjipt at din ikke blir sendt, du var sikkert akkurat for seint ute. Så du får komme å drepe meg i stede. Ja, du bestilte nok en stund før meg, men jaja, det er jo ikke mange dagene til de får den på lager. Hehe, ja, hvor bor du forresten? Endret 12. juli 2010 av N.N Lenke til kommentar
Halky Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Hmm har selv lagt inn en bestilling på denne HTC Desire fra tel2.no sin nettbutikk. Men de har den enda ikke inne på lager og er ubekreftet når den kommer inn igjen. Men får nå håpe at den ikke kommer om så alt for lenge ;o Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 (endret) Hahaha! Fuck Telenor! Jeg ringte siden damen bestilte en Xperia x10 og fikk bekreftet på mail at den blei sendt i dag, mens jeg ikke har fått noe slikt. Og da fikk jeg samme beskjed som deg. Hun ba meg bare følge med på nettsiden, og hun kunne ikke garantere meg noe som helst. Så jeg dropper det og bestiller Legend i stede, for dette gidder jeg ikke. Litt spesi at jeg må betale mer for en Legend enn en Desire. Endret 12. juli 2010 av Sandsvei Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 (endret) Hahaha! Fuck Telenor! Jeg ringte siden damen bestilte en Xperia x10 og fikk bekreftet på mail at den blei sendt i dag, mens jeg ikke har fått noe slikt. Og da fikk jeg samme beskjed som deg. Hun ba meg bare følge med på nettsiden, og hun kunne ikke garantere meg noe som helst. Så jeg dropper det og bestiller Legend i stede, for dette gidder jeg ikke. Hvem er det du snakker med ? Telenor kundeservice (09000) eller Telenor Netbutikk kundeservice (815 44 099) ? EDIT: Glem det, du sendte jo mail Endret 12. juli 2010 av N.N Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 (endret) Jeg får to forskjellige svar på kundeservicen på mail og den på telefonen. På mail står de på at mobilen min er sendt og fikk tilsendt et kollinummer nå, som det ikke er noe på(ennå) " Den er sendt idag, her er kollinr. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Kan se på posten.no når pakken kommer til deg. Kundeservice - Nettbutikk Othelie. Tlf: +47 815 000 22 [email protected] reply i nåværende mail" Endret 12. juli 2010 av Sandsvei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå