Radamel97 Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Hei! Jeg satser på å bygge en pc snart. Jeg har et oppsett der jeg lurer på om alle delene passer og om systemet vil bli stabilt og yte bra. Dere kan gjerne komme med egne oppsett som dere har god erfaring med, men prisen må ikke vere over 9k Ram er kompitabelt med hk. Er Chieftech super series 750w et smart valg? Jeg vil heller kjøpe ssd hardisk senere når den har gårr ned i pris. Skjermkortet er vell et bra valg. Når jeg sprenger budsjettet med 5870. Kabinettet virker greit for min bruk. Ser vell litt hardcore ut men bryr meg ikke om det. Trenger ikke 6kjerner da jeg skal bruke pc`n mest til gaming så jeg går for 955 da 965 bare er fabrikkoverklokket. Cd/dvd drive er ikke så viktig for meg. Vil helst ha en under 200kroner Lenke til kommentar
knutsen92 Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Hei! Jeg satser på å bygge en pc snart. Jeg har et oppsett der jeg lurer på om alle delene passer og om systemet vil bli stabilt og yte bra. Dere kan gjerne komme med egne oppsett som dere har god erfaring med, men prisen må ikke vere over 9k Ram er kompitabelt med hk. Er Chieftech super series 750w et smart valg? Jeg vil heller kjøpe ssd hardisk senere når den har gårr ned i pris. Skjermkortet er vell et bra valg. Når jeg sprenger budsjettet med 5870. Kabinettet virker greit for min bruk. Ser vell litt hardcore ut men bryr meg ikke om det. Trenger ikke 6kjerner da jeg skal bruke pc`n mest til gaming så jeg går for 955 da 965 bare er fabrikkoverklokket. Cd/dvd drive er ikke så viktig for meg. Vil helst ha en under 200kroner Funker flott det der. Har du planer om å sette inn et ekstra skjermkort senere? Hvis du ikke skal, så ville jeg heller valgt et GX kort, ikke FX da den koster ekstra mye. Lenke til kommentar
Radamel97 Skrevet 5. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2010 Hei! Jeg satser på å bygge en pc snart. Jeg har et oppsett der jeg lurer på om alle delene passer og om systemet vil bli stabilt og yte bra. Dere kan gjerne komme med egne oppsett som dere har god erfaring med, men prisen må ikke vere over 9k Ram er kompitabelt med hk. Er Chieftech super series 750w et smart valg? Jeg vil heller kjøpe ssd hardisk senere når den har gårr ned i pris. Skjermkortet er vell et bra valg. Når jeg sprenger budsjettet med 5870. Kabinettet virker greit for min bruk. Ser vell litt hardcore ut men bryr meg ikke om det. Trenger ikke 6kjerner da jeg skal bruke pc`n mest til gaming så jeg går for 955 da 965 bare er fabrikkoverklokket. Cd/dvd drive er ikke så viktig for meg. Vil helst ha en under 200kroner Funker flott det der. Har du planer om å sette inn et ekstra skjermkort senere? Hvis du ikke skal, så ville jeg heller valgt et GX kort, ikke FX da den koster ekstra mye. Skal sikkert kjøre crossfire senere det va derfor jeg valgte FX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå