Gå til innhold

Minnekort til Canon EOS 7D

Anbefalte innlegg

Jeg har skaffet meg en Canon EOS 7D og har nå en SanDisk Extreme III 8Gb(CompactFlash) minne kort og en større en.

Jeg sitter nå og ser på SanDisk CF Extreme Pro 32 GB 90Mb/s og SanDisk CF Extreme 32GB 60Mb/s, og er ikke sikker på hvilken jeg skal ta.

Har det noe å si om den er 90Mb/s eller 60Mb/s? Alle mine bilder blir tatt i raw og alle videoer blir tatt i 1080p 25fps eller 720p 50fps.

Jeg tar og mye action bilder.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det spiller ikke noe særlig ang. 90mb/s og 60mb/s. Det er bare prisen som avgjør.

Ok men veit du hva forskjellen mellom en SanDisk CompactFlash Extreme 32 GB og en SanDisk CompactFlash Extreme III 32 GB er. Såg at Extreme hadde 60Mb/s mens Extreme III hadde 30Mb/s. Jeg pleier å ha Extreme III kort men lurte på hva forskjellen er.

Lenke til kommentar

Til informasjon så har sandisk sluttet med EXTREME X serien, og finnes nå kun i "Sandisk" - "Sandisk Ultra" - "Extreme" - "Extreme Pro", Hvor Ultra kortene holder 30 mb/s, extreme holder 60 mb/s, og extreme pro holder 90mb/s

Lenke til kommentar

Til informasjon så har sandisk sluttet med EXTREME X serien, og finnes nå kun i "Sandisk" - "Sandisk Ultra" - "Extreme" - "Extreme Pro", Hvor Ultra kortene holder 30 mb/s, extreme holder 60 mb/s, og extreme pro holder 90mb/s

OK takk skal du ha. bestiller en vanlig Extreme 32Gb nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...