tho_kva2 Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Hvordan kan jeg få startet en tidligere fungerende versjon av windows før den starter? jeg installerte grafikk kort driver og etter xp sin loading screen så skjer det ingen ting.. Så trenger å få gjenopprettet før dette. Trenger hjelp fort! - tho_kva2 Lenke til kommentar
tho_kva2 Skrevet 5. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2010 Jeg fant ut av det, men nå lurer jeg på om jeg kansje har fått ting til å forsvinne :/ Hvor ofte tar Pc-en backup av sist fungerende "oppstart" ? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) Holde inne F8 knappen under oppstart. Da skal du få opp valget: Gjengopprette siste fungerende konfigurasjon eller noe slikt. Edit: Den tar "backup" ved oppdateringer og større endringer av systemet. Så ingen fullgod backup løsning for å si det slik. Og i XP fungerer den enda dårligere enn i f.eks Windows 7 Endret 5. juli 2010 av myhken Lenke til kommentar
tho_kva2 Skrevet 5. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) Holde inne F8 knappen under oppstart. Da skal du få opp valget: Gjengopprette siste fungerende konfigurasjon eller noe slikt. Edit: Den tar "backup" ved oppdateringer og større endringer av systemet. Så ingen fullgod backup løsning for å si det slik. Og i XP fungerer den enda dårligere enn i f.eks Windows 7 ok, så det vil si at jeg fint kan ha fått ting til å "forsvinne" ? >< det er jobb marskinen til mor og far ... Endret 5. juli 2010 av tho_kva2 Lenke til kommentar
myhken Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Den skal jo ikke slette datafiler da, altså dokumenter, bilder etc. Men kan ikke garantere at den ikke gjør det. Men programmer etc, kan den lett fjerne om de er installert etter den tok siste "backup". Lenke til kommentar
tho_kva2 Skrevet 5. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2010 ok får jeg håper filene fortsatt er der, men om siste programmet ble fjernet så er vel det bare vel åå bra siden det var den som ødela Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå