Rikkely Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Hei. Jeg kjøpte nylig OCZ Platinum Triple Channel - minne - 6 GB : 3 x 2 GB - DIMM 240-pin - DDR3. Det som er problemet er at det bare er 3 minnebrikker og det hovedkortet jeg har funker dårlig med det. Asus P7P55D-E/LX ser helst at det befinner seg 2 eller 4 minnebrikker i slotsene. Så jeg få kun utnyttet 4GB av de 6GB jeg har installert i maskinen. Har sett litt rundt og ringt Amentio angående kjøp av 1 ekstra brikke uten hell. Blir supergla for eventuell hjelp! -Rikkely. Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Du har kjøpt 3-kanals ram, hovedkortet støtter 2-kanals ram. Det du må gjøre er å kjøpe nye rambrikker. Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 15. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) Du har kjøpt 3-kanals ram, hovedkortet støtter 2-kanals ram. Det du må gjøre er å kjøpe nye rambrikker. Ah, smart jeg er da. Takker! Edit: Du er vel ikke interessert i å kjøpe OCZ Platinum Triple Channel - minne - 6 GB : 3 x 2 GB? Hehe. Endret 15. juli 2010 av Rikkely Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå