TheCatIsALie Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) Idag fikk jeg link av en fyr, var *link fjernet* Stod noe "im shocked" og noe. Jeg tenkte at det var dansk versjon av side eller noe, og tenkte å logge inn (da linken gikk til forside, ikke foruminlegg). Nå er kontoen "invalid or not existing". Hva gjør jeg? Hadde orange box, og mw2 der. Ikke mer, men vil ha tilbake. Endret 5. juli 2010 av Jevrio 2 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 :!: Håper denne kommer i gullkorn fra forumet snart. :!: :!: Men seriøst, prøv å kontakt Steam? Er nok ikke noe vi kan hjelpe deg med. ... :!: Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 5. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2010 Har prøvd alle de revive account tingene, men får aldri mail. Trenger ikke spillene jeg hadde, men for alt jeg vet kan de som tok se alt om hvem som har kjøpt spillene osv.. Og midt i ferien.. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Har du kvitteringer på mail eller noe? Du må snakke med support. Håper du ikke har lagret kort informasjon på accounten. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 5. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2010 Har noen mailer tror jeg ja, hjemme. Snakka med han som også ble hacket (jeg fikk linken fra han). En ville adde han, så vips ble han hacka. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Kanskje lurt å fjerne linken da så ikke andre går i samme fella. In 2006, McAfee conducted a survey in which they claim out of the 95 percent most trafficked web sites, .tk domains were twice as likely as the global average to be used for "unwanted behaviors", including scams such as phishing and spam. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 5. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) Brukeren heter: Dimka98 Førstemann til å Search & Destroy. ----------- Har nå sendt "klage" til Steam Support. Håper den funker. Endret 5. juli 2010 av Jevrio Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 skjedde med en venn av meg og. tok vel en uke før han fikk svar, men han fikk tilbake accountent bare ved hjelp av en cd-key han hadde ligende. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 5. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2010 Jeg har ikke cd-key, men har kvittering på mail. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Jeg har ikke cd-key, men har kvittering på mail. holder helt sikkert, men HUSK det tar lang tid. ikke mas på dem Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 5. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2010 Jeg har ikke cd-key, men har kvittering på mail. holder helt sikkert, men HUSK det tar lang tid. ikke mas på dem Kan gjerne ta et år. Bare jeg får tilbake. Lager ny i mellomtiden. Håper bare ikke noen sender ut masse linker fra min account. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2010 Har fått tilbake:D Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Gratulerer. Jeg har selv mange spill på steam og hadde blitt forbanna hvis noen rappa accounten min. Du bør huske å være litt mer forsiktig med mistenkelige sider på nettet fra nå av. Endret 9. juli 2010 av Norbit Lenke til kommentar
Jext Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Haha, jeg kan ikke forstå hvordan dette kan skje. Eier ikke folk nettskikk? Alle verdens firmaer ber deg spesifikt om å ikke legge inn passord på mistenkelige sider, ikke rart det finnes så mye irriterende phishing spam når folk går rett i saksa. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 15. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2010 Haha, jeg kan ikke forstå hvordan dette kan skje. Eier ikke folk nettskikk? Alle verdens firmaer ber deg spesifikt om å ikke legge inn passord på mistenkelige sider, ikke rart det finnes så mye irriterende phishing spam når folk går rett i saksa. Faen da, hadde jeg vært mistenksom hadde jeg da ikke gjort.. Og, er ikke så selvfølgelig som alle skal ha det, selv er jeg veldig opptatt av sikkerhet, men skal så utrolig lite til før en gjør en feil og sliter. Men, har fått tilbake, så nå kan jeg leve lykkelig i alle mine dager.. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Det man skal gjøre på slike sider, er og skrive inn mange accounts og passwords som ikke funker, så bruker de jævlene mye tid til og teste de for ingen nytte. 1 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Det man skal gjøre på slike sider, er og skrive inn mange accounts og passwords som ikke funker, så bruker de jævlene mye tid til og teste de for ingen nytte. Det er det jeg alltid gjør. :!: Lenke til kommentar
srbz Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Og hvis de bruker automatiserte scripts som kontrollerer dette er det dere som kaster bort masse tid til ingen nytte på å prøve å lure dem 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå