South_Bridge Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Skal lage en applikasjon på mobilen min som forteller meg hvor langt jeg har reist, og dette skal gjøres i python(det er ikke så viktig, jeg trenger bare den korrekte formelen). Jeg klarer å hente ut to set med logitude og latitude, da (long1, lat1) og (long2, lat2), men hvordan konvertere jeg dette til distanse? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Kan hjelpe deg indirekte, med et Google søk: http://www.google.com/search?hl=en&q=convert+latitude+longitude+to+distance&aq=f&aqi=g1&aql=&oq=&gs_rfai= Lenke til kommentar
SirDrinkAlot Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Haha, ganske ironisk at første linken på google gir både formel og alt trådstarter trenger å vite med tanke på trådstarters signatur... Lenke til kommentar
nomore Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Husk også på at om du bruker koordinatene til start og stopp så vil du kun få oppgitt meter i luftavstand. Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 6. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2010 Haha, ganske ironisk at første linken på google gir både formel og alt trådstarter trenger å vite med tanke på trådstarters signatur... Ikke sant... var ikke helt meg selv, jeg pleier som regel å finne det jeg skal på google Ty ty for linken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå