krabbesmør Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 God dagen folkens! Jeg har en onkel som kommer utenlands fra. Han kom her for ca 2 år siden, og sammen med min far kjøpte de et sentrumsnært hus og hadde planer om å starte et bakeri. For å gjøre en lang historie kort, de ble uvenner og det ble aldri noe bakeri, og lånet står på onkelen min. Onkel er utannet kokk og jobber seg skvett i hjel her inne. Han tjener mindre enn det han skal og han jobber lengre enn det som er normalt, alt for å holde prøve å nedbetale lånet, kommunale utgifter mm. Så han har kommet i en situasjon hvor han ikke klarer å bli kvitt huset, og komme hjem til familien/vennene sine. Er det noen som har noen gode ideer? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Men dette huset, kan det leies ut? Er verdien mye lavere enn lånet? Lenke til kommentar
krabbesmør Skrevet 5. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2010 Ja, det kan nok leies ut. Men problemet er at siden det ligger i sentrum, vil det nok bli et "festhus", særlig hvis vi skulle leie det ut til studenter. Onkel vil aller helst selge det/bli kvitt det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå