Gå til innhold

raskeste vei fra lvl 1 til 80

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle starte en ny karakter i wow, og lurte på hvilket alternativer jeg har for å komme meg til lvl 80 på rasket måte.

Har hørt det er mange alternativer...

man kan starte på lvl 55 (gjelder ikke det bare DK, jeg skal ikke spille DK btw)

Man kan få herlooms fra en annen spiller, så det går fortere.. (gjelder ikke det baree spiller med samme account, men med forskjellige karakterer)

recruit a friend (hvordan funker det)

eller...noen som har andre forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

man kan starte på lvl 55 (gjelder ikke det bare DK, jeg skal ikke spille DK btw)

Det stemmer, gjelder kun for DK's

Man kan få herlooms fra en annen spiller, så det går fortere.. (gjelder ikke det baree spiller med samme account, men med forskjellige karakterer)

Riktig nok engang, per dags dato er heirlooms "account bound", dessuten må man ha en lvl 80 med endel badges/champion's seals/stonekeeper shards for å få kjøpt dem. Det er forøvrig fullt mulig å kjøpe heirlooms, lage ny character,og overføre den karakteren til en ny account. Men vær obs på at orginal account og target account må dele samme etternavn(dette kan gi problemer om kontoen din skulle bli hacket e.l).

recruit a friend (hvordan funker det)

RAF-guide - litt utdatert, men ellers flott. Det spiller forøvrig ingen rolle hvilken class du bruker å booste med. Av erfaring er bear druids i cat gear helt ypperlige :) Om du ikke er int i å booste/bli boostet helt til 60 så hjelper det uansett mye på questing og instancing også, trippel xp bonusen funker også på quests, men husk å være in range når du leverer!

WoW-europe's side om RAF

wow-eu forum tråd om raf - veldig informativ

WoWwiki's artikkel om RAF

Raf er definitivt den raskeste veien opp til 60, fra 60 av er det vanlig questing og/eller instancing som teller. Raskeste overall er nok questing ettersom instancing har en tendens til å gå tregt om du ikke har en egen farmgroup til det.

edit: om du vurderer å RAF lvle så anbefaler jeg deg å kjøpe wow-keys via offgamers.com, da får du keyen mye billigere og rett etter betaling. pass på å kjøpe EU key og ikke US

lykke til!

Endret av Dkdaffy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...